Interested in Cryptocurrency?
Visit best CoinMarketCap alternative. Real time updates, cryptocurrency price prediction...

JAMIE T lyrics - Kings & Queens

Chaka Demus

Original and similar lyrics
A lot of people around here lost the white in their eyes. I see the lust inside your heart, so why don't you go and touch the sky? Think with their head, argue with a gut, Draft if you leave the door open it might encourage customers in, Then I wish the barmaid shut, look like shit, down on my luck, Two world wars and one world cup, Screamed by the desperate divided crutch. Used to have an empire then we grew up. Lost everything — who gives a fuck? Money in a jukebox, rocks all night Same shit bands, too much hype, Everyone knows, everyone sees fights, everyone drinks in the corner, right. Everyone knows it's the 'C' blood type, sayin' we match, too much delight. I love her, she loves me too, that's why we get together. A lot of people around here lost the white in their eyes I see the lust inside your heart, I don't wanna touch the sky. He's dizzy for Lizzy, I'm dizzy generally, Scapegoated by a girl befriending me, Not that I care, it's the only use of me, She bounced off walls through doors Pretend to be everything I wanna be and everything less. I stress this guess, the part that we stressed It's heavy, kinda heavy, on your lungs all down your spine, Show up, pleurisy. You're leaving alone but you came together, Who made the sun turn stormy weather? You're leaving alone but you came together, Who made the sun turn to stormy weather? A lot of people around here lost the white in their eyes I see the lust inside your heart, I don't wanna touch the sky. She said tonight Jay, I'm gonna' teach them a ballad, an English man in every coward, I was kinda impressed by the way she dressed, I scoured this land to find a girl empowered, Asked her again why her heart turned sour, One of the ones that the boys devoured, If you're gonna learn a song, you gotta sing along, There's an English man in every coward. I got money in the jukebox, rocks all night Same shit bands, too much hype, Everyone knows, everyone sees fights, everyone drinks in the corner, right. Everyone knows their 'C' blood type, sayin' we match, too much delight. I love her, she loves me too, that's why we get together. A lot of people around here lost the white in their eyes I see the lust inside your heart, I don't wanna touch the sky. A lot of people around here lost the white in their eyes I see the lust inside your heart, I don't wanna touch the sky.

If You Love Me

BOYZONE
Wish I could tell by the look in your eyes (where I stand) Wish I could tell what you're feeling inside (but I can't) Wish you would say what I'm needing to hear (you want me) Give me a sign that would make it all clear (just show me) Don't leave my heart out here on the line If you love me let me know So all of me can just let go You can have me heart and soul If you love me..then just let me know You let me think that I don't have a chance (none at all) You turn away when I capture your glance (should I fall) And then you say you've been dreamin' of me (am I right) And I don't know what I should believe [CHORUS] I wanna give you what you need I wanna be there in your dreams You gotta show me tthat you want it as much as I do Wish I could tell by the look in your eyes Don't leave my heart out here on the line [CHORUS]

Listen With Your Eyes

10CC "Ten Out Of 10"
I don't need no special things to get me high All I needs a touch of Ron to get me by I see people travelling, never make a move I don't follow my leader, needles in the groove I don't like sitar, it don't touch guitar People selling me heaven, praying to the sky I don't read their message Listen with your eyes Listen with your eyes Listen with your eyes (I love it) You've had a hustling day Your life's roundabout anyway I got my feet on the ground That doesn't mean I don't get around I get up on tops and down on Mr. Blue I love to see a daybreak It's not a chemical wide awake I like a rub in the tub I never want to pull out the plug I get up on tops and down on Mr. Blue Mr. Blue! People search the dailies, live by horoscope Looking for direction, don't they get the joke I won't fear the reaper, when the curtain falls I'm not vegetating, waiting for the call I don't like sitar, it don't touch guitar Wake up to the future, you should make your plans Dreams are made in heaven, life is in your hands Life is in your hands Life is in your hands Life is in your hands

I See You

Juliana Hatfield "Hey Babe"
What's that over there moving on the wall A second glance and it's not there at all What's that sitting there on the page of my book It hides behind the words when I try to take a closer look I can't reach out and grab it but that's ok with me What's that jumping up and down in the middle of the street It lingers then it melts into the wavy liquid heat What are all those dizzy circles in the corner of my eye They laugh and float away as I look into the sky Can't get my arms around it but that doesn't bother me 'Cos all I have to do is dream I see you every place I go I see you in people I don't even know I close my eyes and I see you I open 'em wide and I see you I see you Who am I to close my mind from what it wants to see And who are you to tell the truth and kill my fantasy Why are all those people always saying things about me I'm not a loser, I'm just lonely Yeah I wanna lay down next to you But I'm not one to complain Yeah I wanna touch you too Do me a favor and appease my aching eyes Won't you please materialize Play another of your tricks with my sight Be here in the flesh tonight What's that pretty little thing crawling up my wrist Call me crazy, call me a masochist But I'd rather have you in my mind than completely out of sight So I'll just go on dreaming for the rest of my life I see you every night and day I see you in a million different ways I close my eyes and I see you I open 'em wide and I see you Yeah, I see you

Blue Blood

Biohazard "Biohazard"
Fascism, the epitome of ignorance Listen up, I'll give you a for instance People go hating for the color of skin Won't they learn they'll never win Play nto the hands of the media vultures We must learn to unite our cultures Violence constantly tears us apart Show the world that we've got heart Chorus: Blood is spilled on black and white Different colors, why do we fight Face the facts, stone cold sober Black and white and red all over Thousands die and kill each other Someone rapes and stabs their mother I think it'ssick to count the death toll On and on the media rolls Drive by shootings, homicide Nobody cares about the mother who cried A family's grief stepped on by ratings Understand why I keep hating It makes no sense for us to be pawns In the chess game that the media plays If the streets are where you run There you die, why? Find yourself a way out Black and white and red all over Ruling out the positive and any hope for peace This will only kill morale, paper sales increase This shit has got to cease Black and white and red all over Believe half of what you read and half what you see Put two and two together and you'll have reality Can't you see my reality? Chorus Turn on the TV and what do I see Killing, murder and blasphemy Rape, arsan, robberies People die of incurable disease Crashes, bashes, people on crack Scandal, war and heart attack Always strife in the middle fucking east If war sell papers why don't peace

A Wild Heart Looking For Home

JOHN DENVER "Dreamland Express"
(Denver/Henry) Life in the city gets all closed in when you stand in a crowd all alone. Wishing that someone would call out your number, hoping that someone might phone. Nights in the city can drive you crazy, there so very much going on. Try to get quiet, you'll miss out on something like someone who's looking for, someone who's looking... There, I almost got caught again, lost in the night all alone. With nowhere to hide, crying inside, a wild heart looking for home. Sleeping without you is always cold, the nights are so dark and so long. Dreaming of touching your face in the moonlight, filling the silence with song. Living without you, the days are endless, the clock winding steadily down. Imagining footsteps, your hand at the gatepost, the wind shuts the open door, the wind shuts the open... There, I almost got caught again, lost in the night all alone. With nowhere to hide, crying inside, a wild heart looking for home. The songbird, she trembles all day long. She sings as if her poor heart must break. Watching the freedom that flies past her window, dreaming won't fit in a cage. Fly away songbird, the wind still loves you, your prison is forsaken at last. Follow your dreaming, you're bound up to heaven, you're reaching for something more, reaching for something... There, I almost got caught again, lost in the night all alone. With nowhere to hide, crying inside, a wild heart looking for there, I thought of your face again, a vision to have and to hold. My spirit still sings, I'm flying again, a wild heart looking for home. A wild heart looking for home.

Was it funny? Share it with friends!