Interested in Cryptocurrency?
Visit best CoinMarketCap alternative. Real time updates, cryptocurrency price prediction...

MADONNA lyrics - You Can Dance

Stay

Original and similar lyrics
You, you make my life much brighter You're always on my mind You, you make my load much lighter True love is hard to find Sometimes I feel I have to get away I change my mind when I look in your eyes And when those clouds come in and try to darken our days I'll always want you to Chorus: Stay, stay darling (repeat 3 times) You saw through my lies and deception Yeah I was losing my way You, you gave my life some direction And now I'm ready to say I know there's bound to be some hard times ahead I'd be a fool to believe But if you go I'd rather think of dying instead I never want you to leave (chorus) Intermediate: When you walked out my door I knew you'd be back for more Let's leave the past behind Ture love is so hard to find Don't be afraid It's gonna be all right 'Cause I know that I can make you love me Love me, love, love, love, love me, love me (intermediate) I'll always want you to stay (chorus) And then we can scoop, scoop, scoop, scoodooly be bop You know you've got to stay I think about you night and day You know you've got to stay I can make you love me Love me, love me, love me...

Hard, Ain't It Hard

Kingston Trio "An Evening with the Kingston Trio"
Woody Guthrie Chorus: Well, it's hard. Ain't it hard? Ain't it hard (oh, yes) to love one who never did love you. Well, it's hard. Ain't it hard? Ain't it hard, great God, to love one who never will be true? Well, there is a house in this old town. That's where my true love lays around. She sits down upon another's knee (do tell) and tells him what she never will tell me. (Chorus) The first time I seen my true love she was a-standin' by my door, And the last time I seen her false-hearted smile, she was dead on that bar room floor! (Poor girl!) (Chorus) Well, who's gonna kiss your ruby lips? (Not you, sweetie!) Who's gonna hold your little hand? (Hand?) Who's gonna do, well, you know what, when I'm down in that promised land? (I will!) (Chorus) Well, don't go drinkin' and gamblin'. Don't go there your sorrows for to drown. This hard liquor place is a low-down disgrace. It's the meanest damn place in this town! (Chorus)

It's Always Been You

Imajin
CHORUS: I like her but, I love you She wants me and you do too But if you ask me who, it's always been you I like her smile, but I like your style you're the only one my heart desires... I gotta tell the truth it's always been you [Olamide] Somebody saw me yesterday, out at the movies With some other girl They told you something's going on And now you got it in your mind that I've been playin' but baby I'm sayin' I never meant to do you wrong [Jamal] Now you wanna know if I'm down with you alone, baby I'm admitting I was only trippin you are my only love [Olamide] I always thought about, How I could get her But when I was with her I only thought about you (baby) So don't ever feel that I'll leave you hanging Girl, your love is banging... And I ain't about to let you go (oh,no) [Jamal] It ain't so hard to choose (so hard to choose) It's you I don't wanna lose If those crazy thoughts get in your head They'll turn you away from me CHORUS [Olamide] whenever we're together I can't get any better [Jamal] So when they bring you the stories baby don'e believe a thing [Olamide] Cause You'll always be my lady And she'll only be my friend (oh, i love you) and I don't know what to do without you Chorus to fade Your the only one the only girl I want No one else can come between us you know (anything for you)

1-Luv

E-40 "In A Major Way"
*phone rings* This is the operator. I have a collect call from Hey this yo' potnah main! who is an inmate in a California State prison To deny charges, hang up now To accept charges, press five now Mmmmm..... welllll One love (one love) ohhhhh (one love) The L, the L, the L, the L One love (one love) welll (there's only one love) The O, the O, the O, the O One love (one love) ohhhhh (one love) and the V, the V, the V, the V One love (one love) welll (there's only one love) it's the E, the E, the E, the E Verse One: Member that game Fat Bank Take Skinny Bank Well now we play Skinny Bank Take Fat Bank That's because it ain't no work bein offered main They act like they ain't even thinkin bout us main I promise I swear the po-po threw my homey in the slammer Did him bad, wish I had my candid camera, made me mad Vanilla be swarmin like bees surveillance binoculars hidden in trees Reliable sources copying keys, oh p-uh-please One for the life, and two for death Three damn strikes no chances left Let me tell ya lil bout me E-40 and the C-L-I-C we used to have to use sheets for curtains, socks for washtowels I was happy as hell when my cousin gave me his hand-me-downs This ain't no happy Shirley Temple talleistic crap This here is serious more Realistic than Radio Shack Observe as I strike a nerve, reach out and touch my kind Open up your photo album man, and I bet you find Folks that passed away, potnahs that been blasted away I miss you steal some liquor main, who got some tissue Chorus: Leviti and E-40 One love (one love) One love ohhhh (one love) One love (one love) well well One love well wellll (there's only one love) One love (one love) One love ohhhh (one love) One love (one love) well well One love well wellll (there's only one love) Verse Two: Erybody wanna shoot em up bang bang Way I was raised we had to knuckle up and throw them thangs We got em up and you know I had to check em swell Cuz if I ran home and didn't fight back my mom'd beat that tail Just received word from my folks upstate They said uh, they tryin ta, they tryin ta take away our weights And uh, no more beef and pork just muslim books and fish fork and laps around the yard with my Walkman bumpin this Now I'm bouts ta get married, is it clever Thought it was, till I got the Dear John letter Been down for ten bucks and got a eight year stay And I just found out she had her baby yesterday Ain't nobody been to see me yet, but I ain't gonna worry Man ya out there ballin main can you drop a twenty up in my commisary Uhh, my family thinks that I'm a thug homie When you see my momma man give her a hug for me And tell her Chorus Verse Three: Huh, thinkin back, you gotta watch your back and play it well Enjoyed myself when I was out there tryin ta get in that mail We used to kick it at the waterfront the whole Vallejo Watchin the pervin contestses between E-40 and Del That's what we did up under the bridge fools posted up Choppin game conversatin gettin toast up Leanin against my seamless convertible tops and boosted cleaners Them Click boys mobbin deep in cuts, actin meanest The good times, they gone, here in the can is my new phone Guess in order to do some right I had to do some wrong Picked up a package yesterday and I was HAPPY It was a box and full of goodies from my PAPPY Tripped me out ain't seen or heard from Poppa Duke in years Sent me a picture and some fetti dang they sheadin tears See first you born then you live then you die One day soon I'll get another try, one love Chorus

Never Leave You

WAYNE WONDER
Uh Oh (4x) Honestly, if i tell tell you what what you wanna know love there aint another, dont want no other lover, i put nothin' above ya', i kick 'em to the gutter you try to shake me wind up lovin' me crazy now look at us lately and tell them who's ya lady (Chorus) I never thought you'd be the one make me shine brighter than the sun there aint no ups and downs no when and now to here right now if you want me to stay i'll never leave if you want me to stay we'll always be if you want me to stay love endlessly if you want me to stay if you want me to stay i'll never leave you Uh Oh (4x) Never your lovin' lack we're happy its a fact cant nothin hold us back we got this in the bag there aint no maybes no questions love you daily now look at us lately and tell them who's your lady chorus Uh Oh (7x)

To Be Able To Love

Jessica Folker "Dino"
I won't make no commitments no I can't let myself just go As much as I want to My heart says no I'm sorry but I can't stay I hope that you'll forgive me When I say Chorus Darling I Don't have a heart for you right now Somebody's playing with my mind But all I'm dreaming of Is to be able to love I can't give you no guarantees If that's what you want from me I should have known better But now you see I'm sorry but I can't stay I hope that you'll forgive me When I say (Chorus) All I want is to treat you right But I know I can't pretend It will take just a little longer Finding the key to love again (Chorus)

Was it funny? Share it with friends!