Interested in Cryptocurrency?
Visit best CoinMarketCap alternative. Real time updates, cryptocurrency price prediction...

Kovenant lyrics

Jihad

Original and similar lyrics
Get down on your knees and feed the illusion Get down on your knees and prolong the delusion Superstition is the religion of the feeble mind Liberty and Justice - The Illusions of mankind A dogmatic expression in every direction There is no redemption in divine intervention The world is a disease that cannot be cured The truth is a voice that cannot be heard Jihad - The twisted hands of faith Jihad - In the name of Hate Jihad - The twisted hands of faith Jihad - In the name of Hate Hate is the solution to life's evolution Love is a high that you cannot sustain For each age is a dream that is dying And freedom is a whore that we love to adore Jihad - To be touched by the hands of God Jihad - To be touched by the hands of God Hate is the solution to life's evolution Love is a high that you cannot sustain For each age is a dream that is dying And freedom is a whore that we love to adore Jihad - To be touched by the hands of God Jihad - To be touched by the hands of God A dogmatic expression in every direction There is no redemption in divine intervention The world is a disease that cannot be cured The truth is a voice that cannot be heard

Dear Marshall-eminem's Mom

EMINEM
[ma opinion] ye..im doin dis cuz im bored (ehhh.. dis song is disin Eminem awww :( o ye n he aint gay ya stupid f*g...he don like u!!!aha dats hurten! [announcer] Written and produced at sound break dot com... [sum lady] will the real scott thompson please stand up.. please stand up oooohhh dear.. I think we're gona have a problem here.. [some gay f*g who thinks eminem likes him...um ye keep dreamin hun!!] [first letter] Dear eminem..i still havent heard back from you but thats ok i undertand you..cause i do it too im always on the road like tom jones i expect i'll be hearing from you pretty soon though.. cause i included a self-addressed envelope, along with some stamps.. and just incase, i also put in my adress: (aha wut a loser!!) i still think your da bomb anyway...im still with vince ooh thats right! you havent met him! If we ever adopt a special needs mix-raced child.. were gona name him eminem!!! so...wassssup!? i hear youre divorcing Kim good! i always thought you looked better with him! dre completes you.. in the middle is where he meets you I bet he had you ..and yo! dude!.. its so rare to have a black man stick around.. believe me,i know! (what a total f*g eh?) hang onto him Marshal! Everyone says im a dope for loving you like i do(o scott u have no idea!) They say youre homo-fobic but.. i say your not!!(ehhh dats enuf budi nomore wit da eminem dises!) Sincerly yours,Your Biggest Gay Fan,Scott [chorus:]aaahhha dis chorus is pure jokes!! your so angry all the timeee i just dont see the point even when i see your photos.. you've always gota scow even if i could be as close as dre would you ever smile at all? this concerns me.. are you straight or gay? straight or gaay (um.. ye hes straight so back off ur scarin me) [second verse] Dear mr. ive gotten a little too big for my riches.. well here it is..one month later and still no letter (k wut is dis guy..does he got pms or somethin?jeese..) its not really me its more my mother.. she thinks we look good together(eh r u sure ur mom aint a gay f*g 2?) i think you look good in leather thats just me though.. Hey! remember that night you didn't play at madison square? my mom and i were there! thanks! (im sure its his pleasure) my mom got a cold after that (cough..dad..cough) i hope you get fat! i love you marshal.. but i hate you slim vince is so jealous of you.. he doesnt understand that its true.. that rap-ers can be gay(srri but dis one aint gay) well..not gay like gay-gay but gay like.. dude that shirt is so gay!(dats my defenition of gay..) sometimes i think to myself.. what if you were ugly? would i still be in love with you like i am? or am i that shallow? damn! anyway.. let me just rap-up another letter that you wont return of course.. by saying that im voting for britteny at the mtv awards(thats iight cuz im votin em!) Love,Scott Oh! P.S tell nursy dre that elton and george send there love Mwah! [chorus:]haha its still jokes! your so angry all the timeee i just dont see the point even when i see your photos.. you've always gota scow even if i could be as close as dre would you ever smile at all? this concerns me.. are you straight or gay? straight or gaay (STRAIGHT!!) [Verse 3:] Dear mr.. Im so hardcore to come outa the closet cause.. i dont wana loose my street fame with the homies: but inside im just a n'sync loving sweet little giirll(naw dats nuff outa u) i can no-longer continue with this one-sided relationship anymore Marshal and i have decided this is the last you'll ever hear from me.. nnooo im not gona kill myself you idiot!!(damn!) i killed my boyfriend vince i did! (um hm BS!!) i guess i just got so sick and tired of defending your fat (skiny) ass! and so i-i-i beat him to death with the juicer (lmao s-t-t-u-d-d-er) [vince:] hey pumpkin im home i uh.. [gay fag scott] vince! shh! would you please get outa here im pouting (aww babes dont pout haha) dinner's in the oven just put it in the microwave ok? [vince:] aight [pouter] ok! hes not dead but he could be! im not angry! i just drank a fifth of carrot juice dare me to drive!!!(ohh please no we dont want u 2 try n pik up fags!) well i would.. but i cant drive stick mmother tells me that i should just walk away you know like that song by the vangels? walk like an egyption? but without the egyption part.. (da gay fag cries) let me tell you something.. mr.matthers youd better watch it b.. cause you could easily get fat. oo..oooo.oo your skinny now! cause your young (ewww its a pedafile!watch out marshal!!) but you'll get fat oo trust me and i cant wait for that day.. i cant wait to see your duet with pebo.. or s-s-s-ee you in one of those casinos..slim shady yeah!! more like fat shady!!(um..no dont embaress urself scott) i hate you fattyy you are so fat!! (oo careful now dont cry dere scott) i-i hate you! llllove you!! (dats more like it) i hate you i love you i hate you i love you i hate you i love you i hate you.. (da fag continues to embaress himself) Vince? ok listen up dere budi no one cares about whar your saying about em ya and for all you peoples who dont care what i have to say.. then go hook up with scott over here if he can make up his mind whether or not he hates eminem but ye thanks for reading my opinions and stuff... iight peace!..(o ye i didnt double check it so there might be some mistakes if u see sum send one at ma email above cya!)

I Still Luv You

T.I. "Trap Muzik"
[Chorus 2X] Don't hate me shawty But even if you hate me shawty I still love you And now I only wish that you could See that my intentions were good I still love you [Verse 1] Forgave me once, forgave me twice, forgave me three times I stayed lyin', you stayed down in the meantime Had my son and turned around and had another one I broke yo heart when I told you bout the other one I stay in trouble ha Ain't got too much to loose Knew I could loose it all but never thought of losin' you Eleven years ago I still regret me choosin' you Meetin' you, pursuin' you and doin' you in '92 You fixed plates, showed yo face at every courtdate And all you wanted me to do was call when I was out late How could I let you go I thought I knew it all When you deserved the best and more, you been through it all So you think I sold yo dreams, but what I say I mean Just take it to consideration, I was 17 I'm still the same man, just had a change of plan Never ask you back and fuck a wedding band But I still love you [Repeat Chorus 1 w/ ad libs] [Verse 2] Went from resentin' you, hatin' you, now I'm missin' you On the realest shit I ever dropped, listen pops I never even thought, to ask my mom what happened Just knew that you was livin' in Manhattan and I was trappin' We never had a chance, we was in different states But I'll forgive it, you was human and we make mistakes You tried to make it up, but shit, you couldn't pay enough You sent me tons of toys and clothes thinkin' you gave enough But it wasn't though, and you wasn't there That's all I knew, so I grew up thinkin' you ain't care I know it wasn't fair, but ay, it wasn't fun But now what's done is done, no matter wha, I'm still yo son I could care less if none of yo other children come I'ma be right there prayin' you live to be a million one Finally I understand, hustlin', livin' fast Tryin' to get the cash and settle down and be a dad You probably never knew, cuz hey, I never said it But pops, I'm just like you, I'm stubborn and I'm hardheaded But now you dead in the ground, no meanin' tellin' you now But all I wanted was for you to be proud I still love you [Chorus] Don't hate me shawty If I ain't told you lately shawty I still love you Now I only wish that I could See that yo intentions were good I still love you Don't hate me shawty Please don't hate me shawty Ay, I still love you And now I only wish that I could See that yo intentions were good [Verse 3] How could I criticize my daddy on that last verse Lookin' at my own dirt, you got some nerve But be that as it may, I got some shit to say It's been a secret, I can't keep it for another day I got a lil' girl, not just two lil' boys And that's been killin' me inside, eatin' me alive And I can't find the words, nor the nouns or verbs To express whachu deserve, girl you worth the world But I'm a man and I ain't perfect, if you hear me now I'll tell you wha had happened, when, why, when, how Me and yo mama met, we kinda kicked it off But we wasn't 'posed to have a baby, we just chillin' out We had a lot in common, almost the same sign Same goals, said thangs at the same time But then we destroyed the situation like the a changed mind How could I look her in her eyes and holla dat aint mine Her stomach gettin' bigger, and time is gettin' close Six, seven, eight, nine months and I ain't told mah folks Not just messiah mama, hell, I had told yo granny Three kids in two years, baby, daddy had it But I ain't ashamed of you, I'm more ashamed of me It's not at all yo fault, you'd be better off blamin' me But now I realize, where the problem lies Forgive me babygirl, I apologize And I still love you [Chorus 2X] Don't hate me shawty Please don't hate me shawty Cuz I still love you Now I only wish that you could See that my intentions were good

Troubeaux

JENNIFER LOPEZ "A.K.A."
[Verse 1: Jennifer Lopez] This love is so dangerous But I kind of like the thrill It's like a sugar rush It's all in the way you make me feel I didn't see you coming, but you broke me down 'Cause you got some nerve about you Walk up like I know you Both hands and your tattoos One smile, oh [Verse 2: Jennifer Lopez] I gotta admit you're fly And I love it how you talk babe Getting all in my mind Running it like a field play I didn't see you coming, but you broke me down 'Cause you got some nerve love Don't you walk up like I know you Both hands and your tattoos One smile, oh [Hook:] This ain't no ordinary boy This ain't no ordinary boy See the funny thing about you You got me doin' things I wouldn't do You ain't no ordinary boy You gon' be troubeaux (Oh-oh-oh-oh-oh) You gon' be troubeaux (Oh-oh-oh-oh-oh) You gon' be troubeaux [Verse 3: Jennifer Lopez] I, deep down I should be good I ain't blind, you're the kind of guy That always got all these girls running after you Do I entertain or play with you? Or just be cool? 'Cause you got some nerve about you Walk up like I know you Both hands and your tattoos One smile, oh Don't sleep I think I'm a burn too fast So close Wrapped up in the heat of love I'm having fantasies Of how it's gonna be 'Cause you got some nerve about you Walk up like I know you Both hands and your tattoos Still [Hook] [Verse 4: Nas] Yo, got Henny in the cup, Jenny knows what's up She with a real one not pretending to be tough Got three cases, might have a warrant I don't know about Beef I don't know about, weed I can't go without My money used to pile up every beginning of the month Unconditional love, in the beginning it was lust Hustler, shooter, was a dealer on the block Now my future's on top no longer dealing with the thots I don't go nowhere without the handle Like I heard little pussy was out in Louisiana Got friends in the fed, some dead over drugs Fucking with me it's high-risk but she still in love (We in love baby) Benny Medina might wanna pay me to leave ya I'm bad for your image, the ghetto menacing diva 'Cause some say Nas is trouble We all live, just ignore them nice guys is boring, I got you [Hook]

Love Me, Hate Me

JA RULE "Rule 3:36"
Do you love me, do you hate me Do you love me, do you hate me Do you love me, do you hate me Yeah, yeah This world loves me, this world loves me not I'm torn between the best of both cuz I'm hot In this game so brittely, literaly I got niggaz wanna riddle me, get rid of me R-U-L-E, need I say more World, hope y'all prepared for the chaos Cuz y'all want the beast in me, so I'ma give it Paint pictures vivid, live high as a spirit Y'all can all jump in it That's what you might as well do If you gonna live life timid And I ain't never been intiminated Believe me, and I don't wanna fuckin breath easy I wanna make it hard for these niggaz So when they can't stand me I'ma make it so these niggaz can't feed they family Now do you love me, or do you hate me C'mon and get me, I keep it off safety [Chorus] Do you love me Do you hate me Ready or not Here I come There's nuthin but love spread between me and my niggaz We bust guns together and fuck so many bitches But I know that Hell is callin In the name of the lord just let a nigga in Cuz I ain't done nuthin wrong, but love thy self And harm other niggaz that wanna stop my health Is that healthy Cuz love'll never be hand over hand It's man versus man It's Murda If I'm gonna be hated or to be loved I prefer ta live wild and die from slugs What you want from me Lord I'm only a human Tho I bear your name, I'm a devil in chains Release me, cuz Lord only knows it ain't easy When I'm scarred for life, I know that he sees me Now do you love me nigga Or do you hate me nigga C'mon and get me I'm waiting nigga [Chorus x2] Y'all just wanna watch me rise, then watch me fall Before it's all done I'ma die from it all I might OD in a club off drugs like River Phoenix Or get shot down like BIG and Pac for my genius I know this worlds seen it before, and here I come I know y'all fiendin for more, and I'm not done As long as I can run through current like state times Keep up a sane mind, and hand on my iron, I'ma blast off mine Look in the eyes of a nigga who seldomely cries I got a beautiful wife and kids, why me Y'all cats choose cash and cribs, why me If this good livin Lord, why me When I live so dirty yet I'm worthy to be Number one, the world's only begotten son Here I come [Chorus x4] Do you love me Do you hate me Do you love me Do you hate me Here I Come

It's About Time

Julie Reeves "It's About Time"
(Ed Hill/Mark D. Sanders) Baby I see your trying to figure out What this enigma they call love is all about Oh no I'm no expert on the subject that's for sure But I'd love to study up Maybe baby we should buddy up Cause I'd love to study up with you It's about time It's about talkin' It's about holding hands and walkin' Up the street and down the beach Takin' this as far as our hearts will reach And dreamin' dreams just as big as we can And did I mention holdin' hands Well yes I did in the second line So how 'bout puttin' yours in mine It's about time It's about time Baby I hope that I'm not being too forward Ain't gonna mention any of those forevermore words Oh but ain't we had a couple close calls on the telephone late at night It's about more of those Lettin' go and connectin' souls And gettin' real close to you It's about time It's about talkin' It's about holding hands and walkin' Up the street and down the beach Takin' this as far as our hearts will reach And dreamin' dreams just as big as we can And did I mention holdin' hands Well yes I did in the second line So how 'bout puttin' yours in mine

Was it funny? Share it with friends!