Interested in Cryptocurrency?
Visit best CoinMarketCap alternative. Real time updates, cryptocurrency price prediction...

JORDIN SPARKS lyrics

Road To Paradise

Original and similar lyrics
[VERSE 1] Mmnnm yeah yeah yeah Handshake try to keep em steady won't break you been getting ready Here we go it's time to say goodbye (say goodbye) Mmmm You've got a lot up on your shoulders Not quite sure just where you're going But you know it's gone be quite a ride You know with every twist, turn, crash and burn that you're gonna reach the other side [Chorus:] You will do things you never dreamed of You're gonna find a few new friends Get to explore the worlds of wonder Where the magic never ends Time to go out and make your moment Make a few memories on the way Life is unfolding it's happening right before your eyes On the road to paradise Mmmm road to paradise Oh yeah yeah [VERSE 2] Inside you feel the fire blazing Outside you are so amazing Take a breath and soak in all the sides Mmmmmm Danger and fear are gonna test you Still you are coming to the rescue Rain or shine you won't give up the fight It doesn't matter how long how far there are miracles along the way [Chorus:] You will do things you never dreamed of You're gonna find a few new friends Get to explore the worlds of wonder Where the magic never ends Time to go out and make your moment Make a few memories on the way Life is unfolding it's happening right before your eyes On the road to paradise [VERSE 3] Might be surprised by the strength you're gonna find Inside your heart [Chorus:] You will do things you never dreamed of You're gonna find a few new friends Get to explore the worlds of wonder Where the magic never ends Time to go out and make your moment Make a few memories on the way Life is unfolding it's happening right before your eyes On the road to paradise On the road to paradise Yeahhh On the road to paradise

One Time 4 For Your Mind

NAS "Illmatic"
(feat. Large Professor) [Intro: Nas and Large Professor] Yeah, it's Illmatic (yeah) It's Illmatic (yeah!) It's Illmatic, huh (yeah kick that shit) [LP] One time 4 your mind, one time [Nas] Yeah whatever [LP] One time 4 your mind, one time [Nas] Yo whatever [LP] One time 4 your mind, one time Aiyyo Nas (whattup Paul) kick that fuckin rhyme [Verse One: Nas] Check it out When I'm chillin, I grab the buddha, get my crew to buy beers And watch a flick, illin and root for the villian, huh Plus every morning, I go out and love it sort of chilly Then I send a shorty from my block to the store for Phillies After being blessed by the herb's essence I'm back to my rest, ten minutes some odd seconds That's where I got the honey at, spends the night for sexing Cheap lubrication, Lifestyle protection Picking up my stereo's remote control quickly Ron G's in the cassette deck, rockin the shit, G I try to stay mellow, rock, well acapella rhymes'll make me richer than a slipper made Cinderella fella Go get your crew, Hobbes, I'm prepared to bomb troops Got niggaz who's born, I shot my way out my Mom Dukes When I was ten, I was a hip-hoppin shorty wop Known for rocking microphones and twisting off a 40 top, yeah [Chorus: Nas and Large Professor] [LP] One time 4 your mind, one time [Nas] Yeah whatever [LP] One time 4 your mind, one time [Nas] It sound clever [LP] Hey yo Nas, fuck that, man that shit was fat But kick that for them gangstas man, fuck all that [Verse Two: Nas] Right, right, what up niggaz, how y'all, it's Nasty the villian I'm still writin rhymes but besides that I'm chillin I'm trying to get this money, God, you know the hard times, kid Shit, cold be starvin make you wanna do crimes kid But I'ma lamp, cuz a crime couldn't beat a rhyme Niggaz catching 3 to 9's, Muslims yelling free the mind And I'm from Queensbridge, been to many places as a kid when I would say that out of town, niggaz chased us But now I know the time, got a older mind Plus control a nine, fine, see now I represent mine I'm new on the rap scene, brothers never heard of me Yet I'm a meance, yo, police wanna murder me Heine(ken) Dark drinker, represent the thinker My pen rides the paper, it even has blinkers Think I'll dim the lights then inhale, it stimulates Floating like I'm on the North 95 Interstate Never plan to stop, when I write my hand is hot And expand alot from the Wiz to Camelot The parlayer, I'll make ya heads bop Pah I shine a light on perpetrators like a cop's car From day to night, I play the mic and you'll thank God I wreck shit so much, the microphone'll need a paint job My brain is incarcerated Live at any jam, I couldn't count all the parks I raided I hold a Mac-11, and attack the Reverand I contact 11 L's and max in heaven [Outro: Nas, Large Professor, and ] [LP] Yo, one time 4 your mind, one time [] It sound clever [LP] But one time 4 your mind, one time [Nas] Yeah whatever [LP] One time 4 your mind, one time [Nas] Yo, from ninety-two to ninety-nine [] Yeah that shit was greasy fat Paul, knowhatI'msayin But check it, you gotta another verse for me I want you to kick it, youknowhatI'msayin Kick that shit from the projects...

My Time

EARSHOT "Letting Go"
I struggled with this pain inside, but it was too strong you looked so catatonic, ya knew it was wrong destructive, tainted, heated words scraped off your tongue singing wholly sinful song If you feel the same way, and you want to go to heaven for the first time... one more time [repeat] You wanna know the reason why I am the way I am you wanna hear the truth the love the way that only I can tell you wanna hear a song that moves and hangs inside of you you wanna feel and see the magic that only I can sell I'm gonna plug it in, turn it up, settle in and turn the self indulgent matrons over belly up I'm gonna find a way to touch you... and blow away the hate for you to hear this fallen angel's song [chorus] My dear friends out there, standing atop the mountain did you find your faith in God when you found that you were buried at the bottom? [chorus]

Wickerman

PULP "We Love Life"
Just behind the station, before you reach the traffic island, a river runs thru' a concrete channel. I took you there once; I think it was after the Leadmill. The water was dirty & smelt of industrialisation Little mesters coughing their lungs up & globules the colour of tomato ketchup. But it flows. Yeah, it flows. Underneath the city thru' dirty brickwork conduits Connecting white witches on the Moor with pre-raphaelites down in Broomhall. Beneath the old Trebor factory that burnt down in the early seventies. Leaving an antiquated sweet-shop smell & caverns of nougat & caramel. Nougat. Yeah, nougat & caramel. And the river flows on. Yeah, the river flows on beneath pudgy fifteen-year olds addicted to coffee whitener And it finally comes above ground again at Forge Dam: the place where we first met. I went there again for old time's sake Hoping to find the child's toy horse ride that played such a ridiculously tragic tune. It was still there - but none of the kids seemed interested in riding on it. And the cafe was still there too The same press-in plastic letters on the price list & scuffed formica-top tables. I sat as close as possible to the seat where I'd met you that autumn afternoon. And then, after what seemed like hours of thinking about it I finally took your face in my hands & I kissed you for the first time And a feeling like electricity flowed thru' my whole body. And I immediately knew that I'd entered a completely different world. And all the time, in the background, the sound of that ridiculously heartbreaking child's ride outside. At the other end of town the river flows underneath an old railway viaduct I went there with you once - except you were somebody else - And we gazed down at the sludgy brown surface of the water together. Then a passer-by told us that it used to be a local custom to jump off the viaduct into the river When coming home from the pub on a Saturday night. But that this custom had died out when someone jumped Landed too near to the riverbank Had sunk in the mud there & drowned before anyone could reach them. I don't know if he'd just made the whole story up, but there's no way you'd get me to jump off that bridge. No chance. Never in a million years. Yeah, a river flows underneath this city I'd like to go there with you now my pretty & follow it on for miles & miles, below other people's ordinary lives. Occasionally catching a glimpse of the moon, thru' man-hole covers along the route. Yeah, it's dark sometimes but if you hold my hand, I think I know the way. Oh, this is as far as we got last time But if we go just another mile we will surface surrounded by grass & trees & the fly-over that takes the cars to cities. Buds that explode at the slightest touch, nettles that sting - but not too much. I've never been past this point, what lies ahead I really could not say. I used to live just by the river, in a dis-used factory just off the Wicker The river flowed by day after day 'One day' I thought, 'One day I will follow it' but that day never came I moved away & lost track but tonight I am thinking about making my way back. I may find you there & float on wherever the river may take me. Wherever the river may take me. Wherever the river may take us. Wherever it wants us to go. Wherever it wants us to go.

1999

GARY NUMAN "Machine + Soul"
Don't worry, I won't hurt U I only want U 2 have some fun I was dreamin' when I wrote this Forgive me if it goes astray But when I woke up this mornin' Coulda sworn it was judgment day The sky was all purple, there were people runnin' everywhere Tryin' 2 run from the destruction, U know I didn't even care 'Cuz they say two thousand zero zero party over, oops out of time So tonight I'm gonna party like it's 1999 I was dreamin' when I wrote this So sue me if I go 2 fast But life is just a party, and parties weren't meant 2 last War is all around us, my mind says prepare 2 fight So if I gotta die I'm gonna listen 2 my body tonight Yeah, they say two thousand zero zero party over, oops out of time So tonight I'm gonna party like it's 1999 Yeah Lemme tell ya somethin' If U didn't come 2 party, don't bother knockin' on my door I got a lion in my pocket, and baby he's ready 2 roar Yeah, everybody's got a bomb, we could all die any day But before I'll let that happen, I'll dance my life away Oh, they say two thousand zero zero party over, oops out of time We're runnin' outta time (Tonight I'm gonna) So tonight we gonna (party like it's 1999) we gonna, oww Say it 1 more time Two thousand zero zero party over oops, out of time No, no (Tonight I'm gonna) So tonight we gonna (party like it's 1999) we gonna, oww Alright, it's 1999 You say it, 1999 1999 1999 don't stop, don't stop, say it 1 more time Two thousand zero zero party over, oops out of time Yeah, yeah (Tonight I'm gonna) So tonight we gonna (party like it's 1999) we gonna, oww Yeah, 1999 (1999) Don'tcha wanna go (1999) Don'tcha wanna go (1999) We could all die any day (1999) I don't wanna die, I'd rather dance my life away (1999) Listen 2 what I'm tryin' 2 say Everybody, everybody say party C'mon now, U say party That's right, everybody say (Party) Can't run from the revelation, no (Party) Sing it 4 your nation y'all (Party) Tell me what you're singin', baby say (Party) Telephone's a-ringin', mama (Party) C'mon, c'mon, U say (Party) Everybody, [two times] (Party) Work it down 2 the ground, say (Party) (Party) Come on, take my body, baby (Party) That's right, c'mon, sing the song (Party) (Party) That's right (Party) Got a lion in my pocket mama, say (Party) Oh--and he's ready 2 roar (Party) Mommy--why does everybody have a bomb? Mommy--why does everybody have a bomb?

Entry Way Song

BRIGHT EYES
last saturday i stood in your entry way that place where we used to wait for cars to carry us away like once in this storm, they drove me and justin home the music was just being born it was all i was longing for now im on a plane off singin my songs again, oh please dont think ill of it cause its the reason i exists but you, youre the crutch of a cripple you're the calm of a conscience you're the peace that i have found when all these voices talk too loud you are quietly reassuring me With the hands of a healer And the tongue of a teacher its your voice that I have known To be the first one on the phone Yeah, you ran all the lights to the hospital So don't you say to me That life's a trap The future is nothing but a tragedy 'Cos I'll be out of that window Yeah, I'll start wishing to die again Just say we're not walking backwards, kid And show me to the door And I'll walk behind Out into the hot sunlight Where the world's very much alive Even when I close my eyes Well, should I admit That my promise is counterfeit That I'm careless and childish And that's all I can hope to be And would you concede That I think only of myself I refuse everybody's help Who has been reaching out for me Well, you reach with the soul of a sailor And the swing of a miner You have cleared the rock away Leaving gold there in its place And it is more than anyone could claim Oh, with the sense of a banker And with the touch of a tailor You saved this life for me And you have sown it to beauty And I am grateful now and I will always be So would you sing with me The song is all I know Some truths are told now only in a melody So I've been writing a new one Yeah, I've been taking my time with it It's gonna be so perfect It's gonna hold all of us inside of it You will see If you just add your harmony I think it would be complete And be worthy of singing Becomes a symphony Yeah, you're the cool of the water You're the start of the summer Keep me still like a anchor In a storm you're the cellar When I'm heavy with worry make me light as a feather When I'm deafened by anger you're the song I remember With the grace of a dancer and the strength of a pillar When I'm starving to suffer you just fill me with laughter You're a poet And a saint You are the only one I choose to imitate Oh, like the love of a father through the eye of a camera It's this picture I have seen We're on a sloping hill of green And you are walking there beside me

Was it funny? Share it with friends!