Interested in Cryptocurrency?
Visit best CoinMarketCap alternative. Real time updates, cryptocurrency price prediction...

JOHN MICHAEL MONTGOMERY lyrics - Kickin' It Up

Kick It Up

Original and similar lyrics
(Jim Robinson) Well I work six days out of seven Waiting all week for Saturday night Going out to neon heaven Punch the clock on party time Jamming this old pickup across the county line Ain't it good to be alive Kick it up Tell the boys in the band Play it hot 'cause I came in here to dance Kick it up Give that country girl a whirl My boots are gonna lose the blues when they turn those guitars up Kick it up Got my paycheck in my pocket Darling we'll spend every dime And when this bar starts rocking We'll show them all just how to unwind Don't worry bout your troubles Leave 'em at the door And I'll meet you out on the floor Kick it up Tell the boys in the band Make it smoke 'cause she came in here to dance Kick it up Give that country girl a whirl My boots are gonna lose the blues when they turn those guitars up Kick it up Kick it up When the boss man gets you down Kick it up If you're tired of the runaround Kick it up Yeah we know Monday morning will be here before too long So until the night is gone Kick it up Tell the boys in the band Play it hot make it smoke 'cause we came here to dance Kick it up Give that country girl a whirl My boots are gonna lose the blues when they turn those guitars up Kick it up Oh kick it up Kick it up (kick it up) Kick it up (kick it up) Kick it up Kick it up (kick it up) Kick it up Kick it up

Kick Up Your Heels

JESSICA MAUBOY "Beautiful"
One time for the land down under Two times for Mr. Worldwide Three times for the gorgeous Jessica I met a fellow at the bar I know he slipped me something strong Said won't you be my Valentine For the night... I said who do you think you're talking to? Before this girl gets cute with you I need to see the way you move If I'm gon call you mine Oh I'm not falling to my knees You know I'm one of a kind If you really wanna take a chance on me Then dance on me, let's unwind Just get up on your heels The bass drop and the keys just won't stop Here's the D, you're gonna dance with me tonight Swing from here to there Let go of all your cares A ragtime love affair You're gonna dance with me tonight Kick up your heels and swing with me Oh my baby Kick up your heels and swing with me Gonna dance with me tonight Kick up your heels and swing with me Oh my baby Swing it like you mean it They say that you're a cat's meow I'm curios what you're about You're dangerous without a doubt But it's alright You may or may not be the one For now we're only having fun You talk like you've already won But we still got the night Oh I'm not falling to my knees You know I'm one of a kind If you really wanna take a chance on me Then dance on me, let's unwind Just get up on your heels The bass drop and the keys just won't stop Here's the D, you're gonna dance with me tonight Swing from here to there Let go of all your cares A ragtime love affair You're gonna dance with me tonight Kick up your heels and swing with me Oh my baby Kick up your heels and swing with me Gonna dance with me tonight Kick up your heels and swing with me Oh my baby Swing it like you mean it I got a bad habit of being with women that look like Jessica Rabbit You know I gotta have it, tag it, rip and grab it Lick it, stick it, kiss and bag it I love it when they keep they heels on and clothes off I'm tryna find my mind but it's so lost I'm tryna turn you on and get you so off These boys act like they hard but they so soft Visa to visa, country to country Sending here bees and the women who love me They sayin they need me, they sayin they want me Catch me in the Bahamas eatin Chonky Conky Getting harder than the FK Just so I can F that I don't need the pope to bless that That's what I'm here for, been there Just get up on your heels The bass drop and the keys just won't stop Here's the D, you're gonna dance with me tonight Swing from here to there Let go of all your cares A ragtime love affair You're gonna dance with me tonight Kick up your heels and swing with me Oh my baby Kick up your heels and swing with me Gonna dance with me tonight Kick up your heels and swing with me Oh my baby Swing it like you mean it

Dance

JAMES TAYLOR "One Man Dog"
Come on, baby, while the moon is high, kick up your heels and dance. Don't be nervous, don't be shy and give yourself a chance. You can dance. Kick off your shoes and lose your blues. Pick em up, Lord, put em back down and around, and around, and around, and around. Come on, baby, it must be fun to be dancing in the clear moonlight. Otherwise, would everyone be out on such a cold and windy night? We can dance. Throw yourself away, holy month of May, you can dance. Listen to the music of the steel guitar, don't it sound good, hey now. Nobody here tonight came to look at you, no, no. Well I bet you five dollars that somebody starts a fire back in the woods, hey now. Everybody here tonight came to boogie and have a good time, too Come on, baby, while the moon is high, kick up your heels and dance. Don't be nervous, don't be shy and give yourself a chance. You can dance. Kick off your shoes and lose your blues. Pick em up, Lord, put em back down and around, and around, and around, and around. If I could lose my mind, if I could throw myself away.

Footlooose

American Idol
Been working so hard I punch in my card Eight hours, for what Now tell me what I got I've got this feeling That time's just holding me down I'll hit the ceiling Or else I'll tear up this town Now I gotta cut *Loose, footloose Kick off your Sunday shoes Please, Louise Pull me offa my knees Jack, get back C'mon before we crack Lose your blues Everybody cut footloose You're playing so cool Obeying every rule Dig way down in your heart You're burning, yearning for some Somebody to tell you That life ain't passing you by I try to tell you It will if you don't even try You can fly if you'd only cut Loose, footloose Kick off your Sunday shoes Oowhee, Marie Shake it, shake it for me Whoa, Milo C'mon, c'mon let's go Lose your blues Everybody cut footloose

Find You Somewhere

JADEN SMITH "The Cool Cafe"
[Intro: Talking] So like Like you just sent me a text like Tryna be like cool Like we're dope now Like we're dope Like we're just gonna be friends That's the text you just sent me Just now [Verse 1: Jaden] I'm kind of lost now Been intervening, no meaning I have no cause now My heart is bleeding A tiny bit, I need girls now I'm only pleading that you and me can be awesome But that's unrealistic Pain that you inflicted It's so wicked I'm addicted Girl the plates have shifted I ain't tryna get physical I just, wanna know do you still wear lipstick Your so encrypted Your loves my drug, and you got me lifted Just one night come chill with the MSFTS Ah, we can just be friends And we'll hold hands And dance until the night ends And I'll run the engine Don't worry bout vengeance I'll let you finish all of my sentence-s You right here, right now Girl that's a blessing Just one night we should learn some lessons Looking so fly, love the that way you dressing Uh, like this we can get some mo' Get it poppin like a festival But the rest should go I'll spit it you just give me the pace Can't breathe like I'm living in space I'm a kick it with AcE Sorry ma, I ain't been in the states Cause my life is a chase And I'm winning the race See that you wanted a taste Starts here with my hand on your waist I don't care what they say I wasn't even looking at you But they said you here with that dude Is that true? Hop up in the cab too We be running till I catch you Don't doubt that Wanna raid, we can scout that MSFTS we about that That's the clique right there Lil homie you should shout that Going down, reroute that We going up right now [Chorus: Willow] I, think I, can find you somewhere [x4] Dance! [Beat Drops] [Verse 2: Jaden] Uh, Loo-Loo-Lookin for somethin' precious All I'm seein is toothpicks in dresses Well I guess it's Time to leave Until I get so intrigued With somethin I can believe It's like, Jesus Walked through and putted you in pieces What I means is It's time to go get us some beezus Cause we gon' go to Ibiza and Indonesia Wherever I can please ya' Girl I'm not gonna tease ya' We can go up in the trees Or the palace like Caesar Just tell me where the keys are Say cheese Ah, I hate takin' pictures I'm not broke, so you can't fix us I'm the vicious Yes, you'll miss us Girls that kiss us Rep the Sixers Uh, MSFTS we soarin Here in 4 in the mooring Spilt Orange Juice on Ralph Lauren All them parties are boring Orange Juice is still pouring We be wild when we touring We killers about insurance And what you did isn't important We missin up your decor and We'll end up right on the floor and We're coolin out with guitarin We messin up all you chores Fix it all in the morning MSFTS is in this roaring And Willow's kickin the door in And AcE is killin them chords Cause [Chorus: Willow] I, think I, can find you somewhere [x4] Dance! [Echos] [Beat Drops]

Footloose

GOOD CHARLOTTE
Been working so hard I'm punchin my card Eight hours, for what Oh tell me what I got I've done this feeling That time's just holding me down I'll hit the ceiling Or else I'll tear up this town Now I gotta cut loose Footloose Kick off your Sunday shoes Please, Louise Pull me off of my knees Jack, get back C'mon before we crack Lose your blues Everybody cut footloose You're playing so cool Obeying every rule Dig way down in your heart You're yearning, yearning for some Somebody to tell you That life ain't passing you by I'm trying to tell you It will if you don't even try now you gotta cut loose Footloose Kick off your Sunday shoes Ooowhee, Marie Shake it, shake it for me Whoa, Milo C'mon, c'mon let's go Lose your blues Everybody cut footloose Ohh! Cut footloose Ohh! Cut footloose Ohh! Cut footloose Ohh! Cut footloose You've got to turn me around You put your feet on the ground Now take a hold of your soul Ah..AH...AH...AH...AHHHHH I'm turning it Loose Footloose Kick off your Sunday shoes Please, Louise Pull me off of my knees Jack, get back C'mon before we crack Lose your blues everybody cut footloose Loose, footloose Kick off your Sunday shoes Please, Louise Pull me off of my knees Jacik, get back C'mon before we crack Lose your blues Everybody cut, every cut Everybody cut, every cut Everybody cut, every cut Everybody cut footloose!

Was it funny? Share it with friends!