JEREMIH lyrics - All About You

We Like To Party

Original and similar lyrics
Come here miss fancy Let me rub on them panties You say you wanna play, play C'mon and swing it my way, my way I know you got gifts girl Well lemme open your presents You know who I am Cause the DJ be playin' my jam Lemme hear it now (boom, boom, boom, boom) Lemme hear it now (boom, boom, boom, boom) Lemme hear it now (boom, boom, boom, boom) DJ. Lemme hear it now We like to Party, party Party, party Party, party Party (oooh, oh) Got me swiping my Visa You lookin' like the Mona Lisa (Lisa) Or is it the Bombay Let me look at you like a entree (all day) I got shot by cupid. I know your ex feels stupid But, to hell what he says (says) Tell the DJ to hit the replay Lemme hear it now (boom, boom, boom, boom) Lemme hear it now (boom, boom, boom, boom) Lemme hear it now (boom, boom, boom, boom) DJ. Lemme hear it now We like to Party, party Party, party Party, party Party

Boom Boom (Tequila)

KAT DELUNA
Move your body What you're waiting for-ah? Get your boom Get your boom on the floor-ah Don't you stand there With your back on the wall-ah Kat DeLuna About to give you some more-ah Oh ah, oh ah Oh ah, oh ah Oh ah, oh ah Oh ah, oh ah Oh ah, oh ah Oh ah, oh ah Oh ah, oh ah Oh ah, oh ah Tequila Boom, boom Everybody Boom, boom Baila Boom, boom We came to party Boom, boom Tequila Boom, boom Everybody Boom, boom Baila Boom, boom We came to party Boom, boom (Ah!) I get the feelin' I got you drinkin' Dancing in the street Open your feelin' Summer is here This is the brand new beat Look at my body I'm such a hottie Up in the heat Yo soy caliente Demente, échalo pa aquí! We came off to play We can't stop all day Got the boys screamin' Aye yea yea yea yeah Come and drink and sweat I look better wet DJ, DJ keep on the song's-ah Beat playin-ah Baila conmigo Conmigo tonight Dancing conmigo It feels so right Oh, ah, oh, oh, oh Oh, ah, oh, oh, oh Tequila Boom, boom Everybody Boom, boom Baila Boom, boom We came to party Boom, boom Tequila Boom, boom Everybody Boom, boom Baila Boom, boom We came to party Boom, boom (Ah!) I know you need it Baby, come feel it Dancing close to me Take it off-y Baby come closer Stop, ven aqui Look at my body I'm such a hottie Up in the heat Eh eh boom, boom Tequila boom, boom I want to party We came off to play We can't stop all day Got the boys screamin' Aye yea yea yea yeah Come and drink and sweat I look better wet DJ, DJ keep on the song's-ah Beat playin-ah Baila conmigo Conmigo tonight Dancing conmigo It feels so right Oh, ah, oh, oh, oh Oh, ah, oh, oh, oh Tequila Boom, boom Everybody Boom, boom Baila Boom, boom We came to party Boom, boom Tequila Boom, boom Everybody Boom, boom Baila Boom, boom We came to party Boom, boom Boom, boom Dale papi Don't you stop it no, no! Boom, boom Are you ready for me Here comes the boom Head turns When I step up Baby boom Turn it up Cause this is my tune We came to party Hands in the sky-y-y We came to party (We drink, we dance) Dancing all ni-ni-night Tequila Boom, boom Everybody Boom, boom Baila Boom, boom We came to party Boom, boom Tequila Boom, boom Everybody Boom, boom Baila Boom, boom We came to party Boom, boom (Ah!)

Boom Boom

JUSTICE CREW "Live By The Words"
Boom boom (It's getting hot in here) Boom boom (It's getting hot in here) Boom boom (It's getting hot in here) Woo! Okay, the gang's all here And everything feels alright Ladies, the drinks on me Yeah, we can do shots all night That's right, I'm on that shit (I'm on it) And it's about to go go down All night, we ain't gon' quit And all I need is a few more chicks (Let's go) Yeah, ladies we drop it So no man is hot in it And we got money To blow oh oh The party is rockin' The whole crew is poppin' We own this, we got this Let's go oh oh Callin' all sexy girls All around the world Look at that aeroplane fly Up on cloud nine Damn you so sexy ooh And the things you do Drive me out of my mi-mi-mind And the party goes boom boom boom New York to Cali London, Miami Them girls be slammin' And the party goes boom boom boom Rio, Dubai Moscow, Mumbai So sexy fly 'Cause the party goes boom boom boom Damn girl you were ten, oh my And you keep looking at me No wings, but you still fly If you got a man tell him bye bye bye Yeah, ladies we drop it So no man is hot in it And we got money To blow oh oh The party is rockin' The whole crew is poppin' We own this, we got this Let's go oh oh Callin' all sexy girls All around the world Look at that aeroplane fly Up on cloud nine Damn you so sexy ooh And the things you do Drive me out of my mi-mi-mind And the party goes boom boom boom New York to Cali London, Miami Them girls be slammin' And the party goes boom boom boom Rio, Dubai Moscow, Mumbai So sexy fly 'Cause the party goes boom boom boom Boom boom (It's getting hot in here) Boom boom (It's getting hot in here) Boom boom (It's getting hot in here) Boom boom 'Cause the party goes boom boom boom Boom boom (It's getting hot in here) Boom boom (It's getting hot in here) Boom boom (It's getting hot in here) Boom boom Yeeeeaaahhh Callin' all sexy girls All around the world Look at that aeroplane fly Up on cloud nine Damn you so sexy ooh And the things you do Drive me out of my mi-mi-mind And the party goes boom boom boom New York to Cali London, Miami Them girls be slammin' And the party goes boom boom boom (yeah) Rio, Dubai Moscow, Mumbai So sexy fly 'Cause the party goes boom boom boom New York to Cali (Boom Boom) London, Miami (Boom Boom) Them girls be slammin' (Boom Boom) And the party goes boom boom boom boom Rio, Dubai (Boom Boom) Moscow Mumbai (Boom Boom) So sexy fly 'Cause the party goes boom boom boom

Love & Party

JUAN MAGAN
Esta noche esta buena para irnos de fiesta Mi bonita princesa Tengo la luna y tu cara bella No me hace falta mas Una guitarra que haga ring ring Tambor que suene boom boom Las palmas que hagan cla cla Love and party [x2] Y suena pa pa ra pa ra... Love and party Pa pa ra pa ra pa pa... Juan Magan Dame una llamadita Manda mesenaje de texto Si la cosa se complica Inventas un pretexto Dale ... ieie No quieres estar con él Te lo pasas mejor conmigo Tú quieres ser mi mujer La mujer bandera Bonita y sincera Yo no pido tanto Solo de vez en cuando Que me de un besito Que me quiera Presumir de ella ea ea ea Yo quiero estar con ella Cuando se activa mi nena Siguiendo el ritmo lidera Con sangre latina en las venas Rompiendo la hizo la escena Se va va calentando más más El dj le da ... Una guitarra que haga ring ring Tambor que suene boom boom Las palmas que hagan cla cla Love and party [x2] Y suena pa pa ra pa ra... Love and party Pa pa ra pa ra pa pa... Joey Oye princesa Cuando me bailas Cuando me miras Cuando me besas Tu amor se sube hasta las nubes Y a mi cabeza Y bailando así Me haces sentir que yo... Desde Panamá hasta Brasil Venezuela, Canes, Beijing De Miami hasta Madrid Samba y soca tengo pa' ti Si quieres más más Un Dj... Ya no hace falta más Una guitarra que haga ring ring Tambor que suene boom boom Las palmas que hagan cla cla Love and party [x2] Y suena pa pa ra pa ra... Love and party Pa pa ra pa ra pa pa... Joey Montana Predikador Juan Magan

Live To Party

JONAS BROTHERS "A Little Bit Longer"
Yeah! Hey! Hey! Hey! I was sittin' at home watching TV all alone So tired of re-runs, I've memorized this show So I pick up the phone and call everyone I know Said there's gonna be a party, hit the music here we go We're gonna live to party, gotta bust your move Everyone's in the groove Tell the DJ to play my song Are you ready to rock 'n roll? Hey! Hey! Hey! We were out on the floor and we danced the night away And she looked at her watch and said that it was late And she pulled me aside and said she couldn't stay (I really gotta go!) But I begged her for one more song Let the music play! We're gonna live to party, gotta bust your move Everyone's in the groove Tell the DJ to play my song Are you ready to rock 'n roll? Hey! Hey! Hey! I drove her home and she whispered in my ear Party doesn't have to end, we can dance here Live to party, gotta bust your move Everybody's in the groove Tell the DJ to play our song Are you ready to rock 'n roll? Gonna live to party, gotta bust your move Everyone's in the groove Tell the DJ to play out song Are you ready to rock 'n roll? LIVE! TO! PARTY!

Boom Boom Pow (Remix)

JEFFREE STAR
Hold the Fuck up Black Eyed Peas and Jimmy Iovine I know you weren't gonna talk about Boom Boom Pow Without Jeffree-Fucking-Star Listen up bitches... Boom Boom Boom Gotta Get That... Boom Boom Boom Gotta Get That... Boom Boom Boom That... Boom Boom Boom Yo, I got that terminator twat You can give me your cyborg load I can swallow it whole So wet, it flows Spit on it then sit Obama's rubbin' my clit I got that boom boom pow make my kitty go boom boom owww! I like that boom boom pow In my pussy go zoom zoom wow Boys know my labia got swagga I'm on that next shit now I'm so 3008 Make you start your period late Vagina go boom boom boom Ride it vroom vroom vroom Come get it now Boom boom boom Gotta get that.. Boom boom boom I'm on the supersonic boom Fergie you pissed your pants You need a De-pends costume OH! fuck shit uhmmm Ya'll suck on super 8 dick That small-fi stupid 8 shit I'm on your boyfriends ass This beat go boom boom fast You're a queer when I turn you on Into the future faggotron Harder, quicker, mother fucker Makes the boys extra longer 'Cause we got the meat that bounce We got the future sound We got the beat that 808 That boom boom turn you out Bitches in the place If you wanna get down Put your tits in the air Yes I am, gonna fuck you

Was it funny? Share it with friends!