JASMINE TRIAS lyrics - Jasmine Trias

Don't Go

Original and similar lyrics
I gotta tell you, boy you're what I'm feelin' I wanna be your girl That's if you're willing I love spending time with you I love all of the things we do May seem selfish Boy I gotta tell you I hate to see you leave Don't wanna share you Won't you be my man? Boy I don't think you understand Ooh every time you leave I'll be missing you, baby Don't want you to go Don't want you to go Don't want you to go Every time you go away You take a piece of me I feel like a child On the first day of kindergarten I hate when you go, go I know you got a life to live And I got one, too It's gon take some time for me to get used to I hate when you go, go, go

Dangerous

ALYSSA REID
First you found out She said it's not what it looks like Then she freaked out So you said baby it's alright That should've been it But you let her back in You sat at home While she called you a liar Said you weren't alone Lit your prius on fire She was feelin' hurt So now you walk to work Did she tell you it was love? Tell you it's the first time Tell you it's the last time Have you had enough? Have you fallen for her blue eyes? Fallen for her white lies That should've been it But you let her back in [Chorus:] Oh She's a little bit dangerous Dangerous I said oh She's a little bit dangerous and you can't resist Pull you in leave you wanting more Leave your heart lying on the floor Oh She's a little bit dangerous Stole your AMEX Dropping cash like she earned it Put you in debt So you made her return it You told her it was wrong But she kept the Louboutins Did she tell you it was love? Tell you it's the first time Tell you it's the last time Have you had enough? Have you fallen for her blue eyes? Fallen for her white lies That should've been it But you let her back in [Chorus x2] She said I'm never gonna tell another lie He said If you love me better look me in the eye She said if you leave me then I'm gonna make you cry He said, she said [Chorus] Never let her go [Chorus]

Living Room Flow

JHENE AIKO
I'm so glad you called right on time You must have just read my mind If we skipped the small talk, want you now But I don't have to stay til mornin' I don't have to, I don't have to pack no clothes I am really not that lonely We finished, we finished and I will go [Hook:] It's whatever you want I wanna-I wanna please you most Whatever-whatever turns you on, ah Just let me know You are so creative The way that you're makin' Love to me, you do me Like no ones ever done it That is why I want it all the time I don't want your heart or your love Just do what you do to my body I just wanna - that is all I want If these walls could talk They'd say pick me up And put me on 'em This beds way too soft, it's time to get off Keep it goin', keep it comin', keep me comin' Make me want it, don't you want it? Don't you love it? How you want it? Where you want it? Where we goin'? Oh, livin' room floor, ohhh [Hook] Not your love, not your heart, I just want you to start And do what you do to my body Do what you do to my body I love what you do to my body Just wanna fuck

I'm Leaving

DESTINY'S CHILD
When I First met u U told me exactly how it would it U had a lady  And couldn't spend all ur time with me I only wanted to kick it So i said boo u can keep her Long as u satisfy me But as the weeks went by I, I started feeling strange Sumthin was deep in my heart Sumthin I can't explain I think I'm fallin in love with u boo I'm needin u so much  I'm cryin just 2 feel ur touch I gotta leave u I didn't wanna a man I didn't wanna fall in love and I didn't care about ur girl I didn't care how we would end up But that was then this is now I think i'm experiencing love I don't wanna wreck up ur heart That's y i'm convinced  I gotta go When I First met u U told me exactly how it would it U had a lady  And couldn't spend all ur time with me I only wanted to kick it So i said boo u can keep her Long as u satisfy me But as the weeks went by I, I started feeling strange Sumthin was deep in my heart Sumthin I can't explain I think I'm fallin in love with u boo I'm needin u so much  I'm cryin just 2 feel ur touch I gotta leave u Every time she calls u expect Me 2 dissapear like we never met At first i didn't mind But now i, sumtimes feel like ur all mine U told me it was all about me, me, me It's not about me if ur still with her Now i realized that i gotta move on It might be hard but, i  I gotta move on When I First met u U told me exactly how it would it U had a lady  And couldn't spend all ur time with me I only wanted to kick it So i said boo u can keep her Long as u satisfy me But as the weeks went by I, I started feeling strange Sumthin was deep in my heart Sumthin I can't explain I think I'm fallin in love with u boo I'm needin u so much  I'm cryin just 2 feel ur touch I gotta leave u I gotta leave u (I gotta leave u) I gotta leave u (i gotta leave u) Said I gotta, gotta leave u (I gotta leave u) Gotta leave...

Beauty Is A Loaded Gun

K-OS "The Anchorman Mixtape"
[Ron Burgundy] "Do you really wanna know what love is? yes, tell us more than anything in the world Ron, well its really quite simple its kinda like.." [K-OS] Gotta cut it loose Cuz it's summer time Cut it loose No excuse It's high noon You've been in the tomb In the dark With the broom Witch-craft See the past It's just your future first draft Get class And then get crass What? Been in the cut So deep I ionize the sheep Gunshot Yo Pete! You gonna do the same thing you done before Free for more And snoop around your front door [Chorus] Hey… Wwhat up y'all? I gotta cut it loose Cuz it's summer time [x2] [K-OS] Oh, quit the job for sho' Let the wind blow take you where you wanna go Wherever I lay my hat that's my home Crazy dreams on Laser beams on Black man with the permanent tan Mic in my hand I spend a hundred grand on a bottle of wine But it didn't make me blind I still see the signs and Rays of sunshine [Chorus] Hey… What up y'all? I gotta cut it loose Cuz it's summer time [x2]

Just A Little More

Code Red "Missing You Already"
Just A Little More You know you got my mones all buzzin', babe, Just thinking about your lovin, babe, (Just thinking about your lovin, babe) Girl, I can't seem to get you of my mind, Got thoughts workin overtime, (got my thoughts working overtime) You feed me the love my soul needs to survive, All I need right now, babe... Just a little more time with you, Wanna make love with you, You'll never know just how I feel, Till I show this love's for real, Just a little more time with you, Let me get you in the mood, Cos I'll leave you in no doubt, That it's me you can't do without, Just a little more time without you... What we've got is sweet as honey, babe, We don't need nothin' babe, (We don't need we don't need nothin, babe) I take the blame for what you've been going thru, For being such a fool to you, (I know I've been such a fool to you) Sometimes as a man, we all make the same mistakes, I just hope it's not too late... Just a little more time with you, Wanna make love with you, You'll never know just how I feel, Till I show this love's for real, Just a little more time with you, Let me get you in the mood, Cos I'll leave you in no doubt, That it's me you can't do without, Just a little more time without you... You're the only thing that I've ever craved, Only thing, only thing, So I'm asking you, Please don't take it away, Not this time, Tell mewhat to do to prove my love for you, Gonna prove my love to you, babe, Even if you asked me to fly, I would fly... Just a little more time with you, Wanna make love with you, You'll never know just how I feel, Till I show this love's for real, Just a little more time with you, Let me get you in the mood, Cos I'll leave you in no doubt, That it's me you can't do without, Just a little more time without you...

Was it funny? Share it with friends!