Interested in Cryptocurrency?
Visit best CoinMarketCap alternative. Real time updates, cryptocurrency price prediction...

Heltah Skeltah lyrics - Magnum Force

Call Of The Wild

Original and similar lyrics
featuring Tha Dogg Pound [Rock] Just understand the whole shit son y'know y'know It's too much doodoo over here there's doodoo over there KnowhatI'msayin? Get with the real from here and the real from there And make it Mo' Better like Blues everywhere YaknowhatI'msayin? Dynamic Duo times two bro [Ruck] Fucking global fucking domination in this rap shit [Rock] Word is Bon Jovi.. Yo, whattup, yo.. you know how me and Ruck go Worldwide Boot Camp with smoke by the truckload Or the West Coast, where they show me tons of love Doc and Tray Deee crackin jokes bout guns n drugs Buggin on this wack rap shit from coast to coast Why not the real from both sides lick and go for broke? No ass Joke, like Buck or Rakim, long arms like Down Syms Snatch up your hoe, fuck her or pass it, it don't mean na-thing [Ruck] What's the deal Pah? I hope shit is peace and love But if it ain't fuck it I'm forced to release these slugs Peep these thugs, Sean Price, MC Most Miraculous When pumped up, I'm forced to jump up punk and smack the shit Act like it can't happen when would I ever let you slide Two fly niggaz becomin victims of whorides You try to avoid my clutches that's when you die News fly fast as fuck on how Ruckus done bruised guys Cornball niggaz screamin, Ruck you on some other shit Mad cause I make music no longer for the love of it What is this? Y'all niggaz is soft like some velvet You get dealt with, a single shot to your pelvis [Rock] Now throw your hands in the air if you feel this here Shit'll bump everywhere because it's real this year From the city of Long Beach to my home Brownsville Cause real recognize real everytime for real [Daz] Who mashes with the craziest niggaz in town? Kill em willingly who got the right to make a sound? My style break blocks corners avenues and drives It's about time to mash in, it's a ride Take you on a mission, be on a mission, I pack the steel Steadily givin these niggaz don't pass these zones limits I live the unusual cruicial life, so pay attention as I come through, for you and your crew It's just a man and his music, I ain't afraid to use I bruise you badly, you want confusion, I mean it's useless to step to this, we in effect we dangerous Contain the mental murderous and ain't afraid to diss We can't quit we can't stop we got to do this shit (do this shit) Cause Heltah Skeltah and this Pound bout to run this shit (run this shit) If you don't know you gotta know you never trust a bitch (never trust a bitch) Game Trump tight, we try to run this shit (run this shit) [Kurupt] Life without money, that's like breathing with no air Prepare, there's no love in warfare Engage, I meet the front page, like Nicholas Cage and get served, front and center stage I'm breakin through, throw up your Teflon barriers And get penetrated, telekinetic superior Hostile, verbal apostle in 3-D Hittin every galaxy, throwin up D.P. [Rock] We in the house, even when we outdoors we in the house with dick in your bitch mouth From here to down South to the Westside, my vocals Test Drive you crazy, the shit I spit'll make a nigga praise me So say OH, you love the real shit frequently OH for Dogg P-O-U-N-D and B-C-C Me, Bummy J and the D-A-Z Dillinger and Ruckus and Kurupt what? We equal fo' bad motherfuckers You want lumps? We got some, worse than that we got guns from hot ones, to legal shotguns, hold up I'm not done Oowops son, and mad Glock 9's, the red dot kind to make a snake hit the bricks like stopsigns, you feel me? [Ruck] At the same time, you can catch me on corners yeah smokin trees hopin these, niggaz don't battle the Ruckus vocally Potentcy, that's what I'm kickin while all you jokers be on some bullshit, niggaz you movin at a slower speed You know it's the, Show After-Party Hotel like Jodeci Make me blow the back out these bitches bangin they ovaries I know you be, on my dick Pah but yo I totally Smack the shit out of any nigga I think that's clonin me [Daz] Now who, wants to be a real dope MC Like Heltah Skeltah and the D-P-G Swervin all through your fuckin town And layin punk motherfuckers down, hah! [Kurupt] Man, these niggaz servin me? I thinks not That's facin a blizzard in a fuckin tanktop I took tricks to New Jerz to Cape Cod You could be adventureous up against tremendous odds And face a poltergeist, I bring it to you nice And have the whole scenery surrounded like the vice Who could it be comin through in all blue? Dogg Pound Gangstaz, number one, number two Never evade the principle, the top principal Up against the top invincible, rhyme assassin I lay the cards on the table, take a pick The wrong choice'll get your whole chest cavity split That's when all the bullshit ceases, this whole frame and format crumble right before his eyes into pieces Fake ass assassin with no heart and no mind No money, no hoes, no flows, and no rhymes Waitin for poetical Satan, creatin slaughters Runnin through camps like Walter Payton I'm all about money makin, and not makin mistakes You're only worth what you create in the garden of snakes Motherfucker [Daz] Yeah, and that's how we do it Heltah Skeltah and Tha Dogg Pound Runnin this motherfucker Yeah!

Cygnus X-1 Book II: Hemispheres

RUSH "Moving Pictures"
I. Prelude When our weary world was young The struggle of the ancients first began. The gods of Love and Reason Sought alone to rule the fate of Man. They battled through the ages, But still neither force would yield. The people were divided, Every soul a battlefield. II. Apollo/Dionysus Apollo: Bringer of Wisdom I bring truth and understanding, I bring wit and wisdom fair, Precious gifts beyond compare. We can build a world of wonder, I can make you all aware. I will find you food and shelter, Show you fire to keep you warm Through the endless winter storm. You can live in grace and comfort In the world that you transform. The people were delighted Coming forth to claim their prize They ran to build their cities And converse among the wise. But one day the streets fell silent, Yet they knew not what was wrong. The urge to build these fine things Seemed not to be so strong. The wise men were consulted, And the Bridge of Death was crossed In quest of Dionysus To find out what they had lost. Dionysus: Bringer of Love I bring love to give you solace In the darkness of the night, In the Heart's eternal light. You need only trust your feelings; Only love can steer you right. I bring laughter, I bring music, I bring joy and I bring tears. I will soothe your primal fears. Throw off those chains of reason And your prison disappears. The cities were abandoned, And the forests echoed song. They danced and lived as brothers; They knew love could not be wrong. Food and wine they had aplenty And they slept beneath the stars. The people were contented And the gods watched from afar. But the winter fell upon them And it caught them unprepared, Bringing wolves and cold starvation, And the hearts of men despaired. III. Armageddon: The Battle of Heart and Mind The universe divided As the Heart and Mind collided, With the people left unguided For so many troubled years. In a cloud of doubts and fears, Their world was torn asunder into hollow Hemispheres. Some fought themselves, some fought each other, Most just followed one another Lost and aimless like their brothers For their hearts were so unclear And the truth could not appear Their spirits were divided into blinded Hemispheres. Some who did not fight Brought tales of old to light. My Rocinante sailed by night On her final flight. To the heart of Cygnus' fearsome force We set our course Spiralled through that timeless space To this immortal place. IV. Cygnus: Bringer of Balance I have memory and awareness, But I have no shape or form. As a disembodied spirit, I am dead and yet unborn. I have passed into Olympus As was told in tales of old, To the city of Immortals, Marble white and purest gold... I see the gods in battle rage on high... Thunderbolts across the sky... I cannot move, I cannot hide... I feel a silent scream begin inside... Then all at once the chaos ceased A stillness fell, a sudden peace The warriors felt my silent cry And stayed their struggle, mystified. Apollo was atonished; Dionysus thought me mad. But they heard my story further And they wondered, and were sad. Looking down from Olympus On a world of doubt and fear, Its surface splintered Into sorry Hemispheres. They sat a while in silence, Then they turned at last to me: We will call you Cygnus, The god of Balance you shall be. V.The Sphere: A Kind of Dream We can walk our road together If our goals are all the same. We can run alone and free If we pursue a different aim. Let the Truth of Love be lighted, Let the Love of Truth shine clear. Sensibility, Armed with sense and liberty, With the Heart and Mind united in a single Perfect Sphere.

Light A Candle In Your Heart

Janz Paul
Bless my soul I can feel it knockin' Rumble and roll Take off like a rocket Cause here comes my baby She packs a punch like honey Push my fuse to the limit I loose it in a muinute Rocket to my heart This is life it's real big business I don't know, I'd like to think about that Innuendos, sugar kisses My baby she's the real thing chorus I don't need no back seat of a rented car Smooth moves, muscle on the boulevard Don't give me no cruise ship in my front yard Gimme love like a rocket Rocket to my heart Shake Like the evening thunder Early or late I don't want no other Cause what she's got Becomes a mild addiction And just like three and one and one is five Rocket to my heart keep love alive Do you believe in dreams and visions I don't know, I should think about that Words like candy secret missions My baby she's the real thing (chorus) Here comes my baby Her love is like a jewel of a thousand nights She knows how to get the message to my soul The point is that I don't believe she'll ever let go Now pick it up, rock it, rumble it, roll it (chorus)

ILLuminate

AB-SOUL "Control System"
[Verse 1: Ab-Soul] Back when I first grabbed that pen I told myself I was gon' win And I ain't know when But it was gon' end Up happening, I want in So you can take your top 5 list Dead or alive and put me after Em I'm a fucking genius Gripping my fucking penis, living this life You can't tell me nothing Still ain't really got no money fucking right I'm all about that real, about that real This ain't no motion picture I tell you how that feel, how that feel Even when the odds against you They wanna see me wearing Polo drawers Put 2 chains on and that ain't wrong But that ain't me, I go too damn hard I don't need clothes or jewelry to stand out Black lip nigga with his hair wild Too damn proud Been killing this since Cam made Oh Boy Oh boy, I'm the man now TDE, put the money in my hand ain't shit free This business is quick sand and I won't sink Put the pistol in my hand and I won't think Rest in peace, you just made room for the next to be I never been afraid to say what I wanna say when I wanna say it, okay then Further more we do this for y'all Rap is stressin' but it pays great That is until you lose appeal And your release date gets date raped Stay safe, hold your head I got two fifth and a loaf of bread Feed the people, food for thought Because we are equal, who'd have thought [Hook: Ab-Soul & Kendrick] They wanna share my light [x8] You can have all my shine, I'll give you the light [x2] [Verse 2: Ab-Soul] I used to wanna rap like Jay-Z Now I feel like I'm runnin' laps around Jay-Z Nas ain't seen nothing this nasty B.I.G. & Pac got it coming when I pass too You got the mic, I ain't the one you wanna pass to My niggas say my new shit past due I paid dues, even got that shit tattooed HiiiPoWeR on another plateau I know you know we need a few plaques too The brand new niggas with a attitude Poppin' Compton or Timbuktu I might even sell my new shit for 10 bucks too Too I'll when I jot these words True eel when I shock the world I know life's a bitch When you know life's a bitch and that's not your girl Cold shit, I'm hot though Like Cold get, Ab-Soul This is a shift in paradigm I remember when I couldn't spare a dime Now I step in with a pair of dimes On P's, y'all know me Flow like water, admiralty The best author ever to breath And as we proceed to follow these dreams I ain't losing no sleep No, no at them no doors Just know "No" if it's no dough So high but I'm Soulo Two cups and I sip slow Taking my time We don't just shine, we illuminate the whole show Now let's go [Hook] [Verse 3: Kendrick Lamar] Time and time I drop line for line But only time will tell If I ever go Columbine And cop 30 nines and cock back and kill See the truth is, they wanna know how close me, Dre and Snoop is Or how the shoe fits when they choose this to be 2Pac But truth I give two shits 'bout Expectations or critics hating Shit, I just put moms on vacation Bitch you never know my new location, it's across nations Court cases get thrown out So tell the motherfucking King dethrone now I am ruler, I am highness The Prince Zamunda I am the shit like what the prune does Black on black tip like Kinta Kunta Black is back bitch I'm the the coupe-da Black on black crime resent the shooter Black, black, black, I intend to mute you Racks on racks, I don't rap on tracks Without my A-game so please don't ask me about no pressure Bitch see the grip on my fingertip I can hold this coast together [Hook]

Passion

AB-SOUL "Long Term 2: Lifestyles Of The Broke And Almost"
[Verse 1:] Game keep changing, Tats on faces Look close, you can see how rats run races You find it's all about the cheese at the other end They forgot the simple shit, like strengthening your limbs I listen to the radio and I begin to cringe I eat MCs, find a spot inside my fridge When y'all was tricking off, taking bitches to the bridge I was sparking up a cig, tryna tighten up this bridge The hook is real catchy and the verse is interesting Now all I need is a feature from Drake or Lil Wayne I never move hoes, like say a Gucci Mane I'm broke as a bitch, and I spit like I'm insane But what a nigga gotta do to shock the whole nation Sign to ROC nation, become a fucking Mason Monopolize, prophesize an abomination I'll Do it, but you thought it was just music? [Hook:] Passion What the fuck happened Somebody talk to him Motherfuck rapping (Oooooh, where's your passion) [Verse 2:] This for my niggas that log on to All HipHop And listen to niggas they never heard cause they love Hip Hop I got so much drive I never need a pit stop It's scarier than a whole hour of Alfred Hitchcock I'll probably make your bottom lip drop when my shit drop I'm in tip top condition With a hustler's ambition Ounce after ounce, me and Jizzle keep twisting Until we get twisted like the caps on snitches Just know our little passion will take you a long way Like Pussy & Patron can salvage a long day I dive head first in a verse and swim away And pull a pen out and throw a grenade at your brigade Like a Skin Head, you're a barber that can't fade I'm up all night trying to come up with something crazy So while you sleeping like a baby I'm a seal up the deal, no relation to the navy [Hook] [Verse 3:] Uhn I wake up in the morning and compose a rhyme doper than the last time before I even opened my eyes Open-minded to the truth, but not naive to what is fiction I probably love this more than my bitch, say I'm trippin' Leave your ass in a ditch, if you can dig it You mad cause I found my niche and you didn't Too fucking bad Fuck with Ab And so you know, every sentence, it is from the Soul [Alori Joh Sings] [Ab-Soul randomly talks]

Leave Now

King Just "Mystics Of The God"
[Intro: King Just] Falalalala Yo, this is how we do this shit [Chorus 2X: All] Niggas better move, niggas better get back Niggas better move, don't fake no jacks (Leave Now!) [King Just] I come like a river, I'll make ya shake ya zipper The liver, here comes the nigga that'll dick ya Raw, hardcore, sounds that pound Stop, look, what's that sound? Come on now, you've got to swing with the King Cuz the things I bring'll cause more ruckus than Rodney King Riots, gimme ya head and I'mma fry it Try it, I just might be the nicest you ever saw or seen Cats are jammin like Mitch Green, more albums than Al Green A fiend for rap, puttin this shit on back For my niggas who put me on the map (Like that, like that) Back, flash his ring around the axis Feel my mark upon ya chest when it slashes Slow like molasses, Black Fist is massive And I rock rhymes from here to Shaolin to Dallas [Mega Don] Boom, the bomb, the Mega Don drops What the Blood Clots? Two-Six fuckin shots Stand clear for the warfare Or surrender, throw the white flags in the air Yea, the Mega Don's repossessin shit And I'll represent, kid these misfits are militant Since, life's a bitch, I'mma use her One life to lose her, the Mega Don's a death abuser Like a butt, niggas better spit at you I'm sick, with what I'm dealin with, Shaolin be rippin shit On the wreck, Mega Don, Knotty Dread Brothers We actin live, but this way, all that's dead So act like you know, black It's the Mega Don, check the stat Ninety-four, fakin no jacks [Chorus 2X] [Profes] Check it out, it's the mutt who rules like King Tut' You rappers suck, it's another Black Fist uppercut All I wish for is blunts and stunts You get played like a dunce, I get props makin mutts Misfits, a bunch of hoods with Knapps, hairs twisted Steppin to my crew, you wouldn't wanna risk it Just listen, I'mma school that ass like the Board of Ed A skin head, with chicken-heads jumpin on my dick head Nuff said, eyes is mad red, mouth full of smoke Blow it out thru my nose, then take another tote I hope, that I could live large like Boss Hogg The cat's out the bag, fuck it, let loose the dogs I'm walkin niggas like a pit, it's the Profes Be on my face, hard like an erect dick [Star] I damage an amateur, clean up styles like janitors Van Clans are canned, they can't understand my slammin stamina I master trash in blastin, ass-rappin This gat-clappin black, attacks the wack actin Approachers, choke from the smoke of snub noses And die, high off highly potent doses of dopeness I posted, roast up these jokers, it's over Quit, I'm rippin off your shit like strip poker Each one, teach one son, but you was taught wrong I swarm, rip four pawns, you're torn, sick thoughts form But if I ever want z's chief, I just repeat No wack styles, count sheep, and go to sleep Black Fist, the Shaolin Click, declares war So move, move muthafucka, what you waitin for? [Chorus 4X] [Outro] Fuck that, blood clot! (Easy, easy, selecta, Black Fist is ours, celestial Any man want some must get after dem) Big shout out, all right Big shout out to all my man lock down Shitty Brown (My man Will) Ah.. Two-Six Mob, my liners Ah.. MZA (L.K.) Ah.. GP Wu Ah.. Barry', ah.. Meth-Tical Boogie, ah.. K.C., yes.. uh.. Meth-Tical! Haha (Chris) Two-Two's All right, all right, Little MZA Uh.. Shaggy, Shaggy, Shaggy.. *fades*

Was it funny? Share it with friends!