Interested in Cryptocurrency?
Visit best CoinMarketCap alternative. Real time updates, cryptocurrency price prediction...

DC TALK lyrics - Jesus Freak

Jesus Freak

Original and similar lyrics
[What will people think When they hear that I'm a Jesus Freak? What will people do When they find that's it's true?] Separated, I cut myself clean From a past that comes back in my darkest of dreams Been apprehended by a spiritual force And a grace that replaced all the me I've divorced I saw a man with tat on his big fat belly It wiggled around like marmalade jelly It took me a while to catch what it said Cause I had to match the rhythm Of his belly with my head 'Jesus Saves' is what it raved in a typical tattoo green He stood on a box in the middle of the city And claimed he had a dream (chorus) What will people think When they hear that I'm a Jesus freak What will people do when they find that it's true I don't really care if they label me a Jesus freak There ain't no disguising the truth Kamikaze, my death is gain I've been marked by my Maker A peculiar display The high and lofty, they see me as weak Cause I won't live and die for the power they seek There was a man from the desert with naps in his head The sand that he walked was also his bed The words that he spoke made the people assume There wasn't too much left in the upper room With skins on his back and hair on his face They thought he was strange by the locusts he ate The Pharisees tripped when they heard him speak Until the king took the head of this Jesus freak (repeat chorus 2x) People say I'm strange, does it make me a stranger My best friend was born in a manger People say I'm strange, does it make me a stranger That my best friend was born in a manger (repeat chorus 2x) What will people think [What will people think] What will people do [What will people do] I don't really care [What else can I say] There ain't no disguising the truth [Jesus is the way]

Intoxication

Gentleman
Intro: yes empress devine anytime me look ina your face you make my world a brighter place and your majesty and grace a help me through the rat race Chorus: joy ina your eyes me nuh see no tears love is what you giving me throughout the years every time you need me i will be there my dear i swear Verse 1: there is no faking no heartbreaking like a volcano this ya true love is shaking in tender caring we are partaking woman me feel seh big things ina the making intoxication of a certain kind i will admit that you suit my mind pulpitation of another kind don´t fast forward baby just rewind Chorus(repeat).. Verse 2: no mistaking in every thing you do and i will always be a part of you jah jah made us and he will see us through always and forever babygirl this love is true i´ve been searching for the longest time almost givin´ up never thought I would find seen many roses die on the vine but a hidden tressure in you i man find Chorus(repeat).. Verse 3: on the magic carpet we a ride venus jupiter to the other side fi we togetherness nuh need no guide there is nothing to be shame nothing fi go hide a whole new world awaits brighter than the pearly gates where love is as strong as fate and life is about to give and to take Chorus(repeat)..

Death

Luxt "American Beast"
Ain't no god. Ain't no heaven. Ain't going anywhere. Only black to these dead eyes. Ain't no hope. Ain't no magic. Ain't no spirit in these bones, That chose me to call it home. Ain't no faith. Ain't no devil. Ain't no feeling, empathy, Ain't no light I wait to see. Ain't no now. Ain't no forever. Ain't no yesterday, tomorrow, Only sorrow and a silence calling. But this blood that's in my veins is running somewhere. And these thoughts that twist my head are creeping in to me. And this energy is pushing me to anywhere. That I can find a bit of comfort, tell myself it's all for something. I can only feel. Ain't no god. Ain't no devil. Ain't no angel on my shoulder. Whispered, 'run away with me.' Ain't no good. Ain't no evil. Only balance wrapped in doubt. Served as frozen as the moon. And as Jesus, Allah, Shiva, Buddha, Ra and Lennon hold The fort down, I will stand against the gates and scratch my name and take my place. I can only feel. So tomorrow, will we know, at least some clue to where we go, Can all the beasts possess a soul to cycle through the chain we'll show the beauty or the ugliness, and as a group be damned or blessed, And sifting down through all this mess, will Jesus find us cheating on this test? Ain't no god. Still no reason. That we all can't get Him to light our cigarette and ask our sign.

Long Island Blues

JULIAN CASABLANCAS "Phrazes For The Young"
I see a drug bust in your eyes. There are bruises on your thighs. I can see you're trying to hide All the darkness in your mind. You got sawdust on your toes From that sports bar down the road. You have beer glass in your feet. You say kiss me on the cheek. Some people get paid to talk Some people get paid to listen Some people buy a ticket And can't wait for intermission. Just like some might love you blindly Some might love you with conditions Some will love you like an unloved child Loves family traditions. Now she's tainted by the syringe Try to rhyme a word with orange I'm a cheap and ugly sinner To whose soul love is so foreign. So if you're sideways And if you wanna go my way Before a meteor shower Decides that you should be devoured Whether you're locked up in the tower Or if you charge them by the hour In mama's eyes you were a flower Forget the aftertaste of life gone sour. Will you finish what you started? Travel the seas you never parted Remember things you disregarded Communicate with the departed Believe in things you thought weren't founded Prepare to always be astounded Or keep your dreams and visions grounded It took a while but then I found it. No one inspired you in time So you left your love behind In a world that discourage One who's young and full of courage. You said you'd start at the bottom But instead you start at the top Be careful what you wish for On your lap it just might drop. It's a lonely life at the bottom It can be lonely too at the top Make sure your heart is singing Right until the day it stops. They all say dream But what they mean is be specific or obscene It's time to find some time to fail at makes you most happy. Sometimes you concentrate on lovers To forget everything else Sometimes you hate each other to forget you hate yourself. So if you're sideways And if you wanna go my way Before a meteor shower Decides that you should be devoured Whether you're locked up in the tower Or if you charge them by the hour Tell me you'll always be a flower Forget the aftertaste of life got sour. Will you finish what you started? Before you celebrate with a cigarette Remember things you disregarded Communicate with the departed Prepare to always be astounded Believe in things you thought weren't founded Don't keep those dreams and visions grounded It took a while but now I found it.

You Told Me

THE LOX "We Are The Streets"
(Sheek ad libbing) [Sheek] Now you can quote me on this I bust my gun Also quote me on this I handle my biz I knew it was my house when Run was sayin it was his I aint lyin Aint no cords or no steam in this iron But it is a permanent press Have these 38 shells spray starch your chest Leave you stiff Coroners make ashes of you In rap I'm like God nigga forever above you If I don't do it all I just dial my phone And you get sprayed through your clothes like you put on cologne If it's not violence or drugs I have nothing to spit I be lyin if I talk some spiritual shit Like Kirk Franklin and them Y'all just aint me I can't tell you about God but I can tell you about a key And what I'll do to God's children if they jerk me Hurt me , never , that'll be a sin I'ma put the Bible to your head and shoot through Matthew verse 10 What C'mon niggas What CHORUS 2X: [Eve and Jadakiss] You told me you would bust your guns for me (Yeah bust your gun dog) You said you'd always sling your pounds (Sling the hydro green) Now you're away and you're all that I need (You're all that I need baby) But L-O-X will hold it down (You know the LOX gonna hold it) [Jadakiss] I'm back in the game I still ride the back of the train And sit right next to jake with a package of caine Niggas say he realer than me you call him a liar I got the outtie T T the same color as fire You just gettin a name Puttin shit in the game Stop fakin I have your doorag lookin Jamaican Holey as the water in the front of the church Then find you with no back plus one in your earth I can't wait for the day you get murt Cuz I'ma throw a free party at the Tunnel and give out work I love myself , my family , and love my son Love my niggas and love white Air Force Ones And besides that I'm open off the dro and the guns And the head you could get from a hoe in the slums Niggas always act silly till you show em the milly Then they got the nerve to ask you why you wanna kill me Uhh CHORUS 2X [Styles] I know it aint right For me to swear to God But I swear to God that I'll murder you dog And I know it aint right For me to sell dope Rob stores but I still gotta run from the law Twenty niggas in the clique How all of us pour In a three room apartment and we all on the floor I reflect to the days I thought of bustin the whip Now I come through the scene and niggas cuffin they bitch Feel good to see Kiss spend a buck on his wrists Or Sheek frontin on a jet ski with a Puerto Rican chick I dont rock no jewels But I pops my tools And I work my coupe to do a buck 68 P hit you in the head like a dutch to the face Or a cup full of liquor Come and fuck with you nigga Cuz I make drug money Gotta take blood from me If you wanna prove a point pull a joint shoot dummies CHORUS 3X

Another Statistic

ACE HOOD "Trials & Tribulations"
[Verse 1: Ace Hood] Another statistic, nah I just wanna live in Gods cubicle, far away from Lucifer Not a slave, gold chains compliment the mula' much Rather see me crucified, police are the crucifiers Shoot us up and dig a ditch, this ain't nothin' new to us Murders happen every day, kids on their merry way Dyin' before they're 21, bullets never had a name God bless Trayvon Martin I'm in my hoodie Another innocent young brother who met a bully Man this poor world is fucked up Hard times, tough luck Section 80, food stamps, jobs never hired us I'm just tryna' fulfill my wishlist Don't wanna be another statistic [Hook: Ace Hood] Don't wanna be another statistic Don't wanna be another statistic Another statistic [Interlude:] No matter what obstacles come our way No matter how much they're trying to keep us down Nothing should stop us from being victorious We shall fight We will never give up We will never give in We shall take it to the mountain top Nobody could hold us down, I say nobody [Verse 2: Ace Hood] Martin Luther King had a dream and my niggas do too While Emmett Till beat and killed and gouged like a fruit Reason why them youngin's untamable as a youth And fuck the government cause' they trying to disguise truth I send my prayers out to mankind Not enough graduations but too many crimes Pay attention as a parent gotta peep the signs Feeling like a book is corny so they keep a nine Lord bless em' got me stressin' while I'm raising mine See in the hood people think you won't amount to nothing Funny, I made a million out of 10 cents Don't wanna be another statistic (preach) [Hook: Ace Hood] [Interlude:] We refuse to be apart of divine violence We refuse to be stepped on We gotta stand for something We don't fall for anything, stand up What's all the pain you been through? It's time, It's time to stand as one Stand up for one another We will not lose [Verse 3: Ace Hood] Niggas getting murdered with burners few in the sternum Jot it in my journal why killers are so determined I keep on preachin' defeat the demons in every sermon Just watch the people that meet and greet ya' Some aren't worthy Some friends aren't friends, they dirty need some detergent So many tragedies around the world, I'm praying urgent I'm just trying to become a blessing and serve a purpose Nobody's perfect, I'm still sinning just have mercy While we killing our own people Boston Massachusetts bombed by some thrill seekers It's just so tragic, many perished I could barely witness Don't wanna be another statistic (pray) [Hook: Ace Hood]

Was it funny? Share it with friends!