Interested in Cryptocurrency?
Visit best CoinMarketCap alternative. Real time updates, cryptocurrency price prediction...

Big Daddy Kane lyrics - Prince of Darkness

T.L.C.

Original and similar lyrics
[Kane] Question.. what has he done, for you lately Tell me.. do y'all go for walks on the beach I just wanna know, if you had dinner at the pond or the drive-through at Mickey D's You say the last movie y'all saw was _Jaws_ Mmm Well never fear baby, the Big Daddy is here I come up upon the scene to romance thee with a little bit of T.L.C. to tickle your fancy Give you protection, warmth and affection Make sure you never feel any rejection Without a doubt, I admire you, I have a desire to be a more better man prior to your past relationships, you've been datin with all the wrong gentlemen, I'm more sentimental in my own little way so (HEY!) Whattaya say about givin a play okay Cause I'm not here to impress you, I wanna caress you posess you and bless you, nevertheless to make you feel secure, and real sure Mon cheri amore, pretty woman I adore Don't shed a tear never fear my dear I'll be there anywhere with some Tender Lovin Care Chorus: repeat 2X Just a little bit of T.L.C. Tender Lovin Care you'll get from me Just a little bit of T.L.C. Tender Lovin Care is what you need [Kane] In the beginning I only wanted to be your friend but then.. It may sound strange, but my feelings started to change And now I wanna sustain.. somethin more closer, give you the most of my love and my time and respect as opposed to sayin she's Just a Friend I may sound like Biz, but you know what time it is I want us to be together and benevolent with reverance to give you the best relationship there ever been So consider me as as as as as a-a-as your lover Damn baby, you make me stutter But I'm still able to, clearly say to you things that I feel *smooch* and kiss your navel too Givin much T.L.C. as I make love to you constantLY Chorus [Kane] May I He ever treat you with the proper amount of chivalry, would be so, mmmm Break! * just the drums for a bit * Bass! * bassline comes for a bit * * music by itself comes in, then.. * [Kane] I hope to form a special thing that we can cherish Everlasting, it won't perish Establish a special thing that's based on love and trust, in other words, it's all about us You won't have to ever search for Tender Lovin Care Cause for you I got it right here You'll never find none greater Sincerely yours, The Smooth Operator Chorus

Wrapping Paper

Graham Parker "Struck by Lightning"
Intro E / Emaj7 / Amaj7 / B / E E 022100 Emaj7 021100 Amaj7 002120 Asus2 002200 B 004440 E Emaj7 Amaj7 Asus2 I've broken your glass, called someone a dirty name E Asus2 B Made a nuisance of myself in front of friends E Emaj7 Amaj7 Asus2 I've dug my own grave, please don't let me lie in it E A B E Instead let's bury everything that caused us pain CHORUS E Emaj7 A Asus2 Speak to me now, speak to me darling E Emaj7 A Asus2 You're not a princess I'm not Prince Charming E Emaj7 A Asus2 Speak with your tongue, use body language E Asus2 B E and pull your skin like wrapping paper round my heart Sometimes I feel the kick has gone, it gets mundane So I team up with the devil and make hell But I'll hang on in as long as I know I've got you As long as I know love's a cure that makes me well (CHORUS, Instrumental verse) We move around, drag ourselves from town to town Wrap up lots of gifts and toys and China tea But they don't feel nothin', they're just inanimate They just go in suitcases and fly away CHORUS (last line x3), Repeat Intro

Take Me There

BLACKSTREET
Intro (Teddy Riley Of Blackstreet): R-U-G-R-A-T-S Chorus: Mya and Blackstreet Take me there, I wanna go there Take me there, Let's go there Take me to that great place with wonders and wishes Take me there, I wanna go there Take me there. You know where Just take me to that great place with wonders and wishes Verse One: Mya Sittin here thinkin bout yesterday About what we did and how we used to play Just the thought of you brings a smile upon my face That's how it makes me feel to see you everyday Where we go, nobody knows And what we do, is between me and you So c'mon and take my hand, to that special place Where smiles come to life, and dreams come true (Chorus) Verse Two: Chauncey Of Blackstreet Let's make a wish Close your eyes and count to five Cuz you know that everything will be alright See the magic in your eyes Strong enough you know To bring your dreams to life Where we go, Nobody knows And what we do, is between me and you So c'mon and take my hand, to that special place I don't want this dream to ever go away (Chorus) Rap One: Mase Angelica's the one with all the exposure Dil is the one who drop in the stroller Tommy got the whole world on his shoulders While Dil cries to sleep, Til' his eyes get bleak I'm identical to Chucky, Chucky to petro Chucky get scared, Chucky says Let's Go. If I was a rugrat, it would've been so real Me and my twin would've been just like Phil and Lil Rap Two: Blinky Blink Got one wish, Blink grant you one trip Where we going, it's an adventure, who you wanna come with See you my little brother that I'll come get Run with, But it gotta be done quick See Chucky is scared and Tommy is sad And Phil and Lil misses their mommy and dad So take the time and day And we'll find the place And I guarantee that we will all get home safe Mya: Just Take me there!!!!!!!!!!!!!!! (Chorus)

Lovedead

Bianca Simpson "f u love"
X¦i cut to bleed¦X¦ ¦X¦i bleed to feel¦X¦ ¦X¦i feel the pain¦X¦ ¦X¦thats sadly real¦X¦ (today i'm here, tomorrow i'm gone. but its alright, for i don't belong ) I sit in the park where I dwell, For this boy I love so well. He took my heart away from me, Now he wants to set me free. I see a girl on his lap, He says things to her he never said to me. I ran home to cry on my bed, Not a word to mother was said. Father came home late that night, He looked at me from left to right. He saw me hanging from a rope, He took his knife to cut me down. And on my dress a note was found: Dig my grave, Dig it deep. Dig my grave, From head to feet. And on the top place a dove. And remember this, I died for love... (¨'·.·´¨) (¨'·.·´¨) '·.¸(¨'·.·´¨) (¨'·.·´¨).¸.·´ '·.¸(¨'·.·´¨)·.¸.·´ something good will happen to u 2nite at 9:22 PM. This is not a joke. some1 will either call u or will talk to u and say that they love u.

All The Times

LSG "Levert. Sweat. Gill"
featuring Busta Rhymes LL Cool J MC Lyte [J. Gill] Tumbling dice Seven on 'em baby Yeah come on yeah come on LSG LSG [LL Cool J] When I rise in the morning and face the sunlight You bounce all my love and Uh it's air tight Sometimes I'm curious on how you feel When you're screaming out my name Is it really for re ality originality My Mentality Explore every possibility Let's get down Shorty time will reveal The only true test is pain You know the deal Love appears like bright lights in the night sky Disappears in the blink of a teary eye, that's why I'm C caught up in your love U are incredible, your love is a drug R you the one that can hold me down I don't know, but O I like the sound U are amazing, there's no doubt, top it off with a S cause you smooth me out [K. Sweat] So get ready And let me love you I got the answer Right here beside me, girl Love is a gamble I wanna take with you So let me win girl I wanna know what's on your mind 1- I'm curious About your lovin' I'm curious I wanna know what's on your mind, baby I'm curious About your lovin', girl I'm curious I wanna know what's on your mind, baby [Busta Rhymes] Hey yo, I'm so serious Your whole package baby Lookin' so rambunctious Got me wide open to golf I'm really anxious to get familiar Get in your subconscious and discuss The many different various Issues that affiliate the best of both of us Word the mother And as we ride up on the Bus Conversation is making the whole situation a plus Just figure it out Is we dealing wit us? Or do we capture that feeling that Makes you curious About whether or not we minimize the fuss Just to move on, you must trust in Bussa Bus And from the bus, horse carriages carry us Singin' Sarafina, a little ghetto fabulous [J. Gill] Lovely Lady Here's my attention I've gotta have you Right here beside me Love is a gamble I wanna take with you I wanna win girl So let me know what's on your mind Repeat 1 [LSG] I (oh) I (oh) I (oh) I (oh) [MC Lyte] Curiosity killed the cat Satisfaction brought it back So how you likin' that While you're digging on me I'm digging on your moves But I'm curious daddy Can you show and prove Cuz I wanna feel more than ever what you got The smell of a cool water makes me hot Run-dada, he knows the G-spot And wear me or go dime and forget you're not Ya see, the way that you be leaves me intrigued And I do believe tonight you're feeling me We can make music easily And I'd readily give you the best of me, see [LSG] Whats on your mind baby So get ready For my love tonight I'm gonna make you feel Im gonna make you feel alright Repeat 1 [J. Gill] L-S-G never hurt nobody (I'm curious) I like the loving girl (I'm curious) I wanna know whats on your mind (I'm curious) L-S-G never hurt nobody (I'm curious) I like the loving girl (I'm curious) I wanna know whats on your mind (I'm curious) Ad lib until fade

U For Me

Brand Nubian "Foundation"
Yeah, yeah yeah yeah, yeah yeah, uh-huh Chorus: U for me (U for me) And me for you (Me for you) One for all (One for all) That's the way we do (That's the way we do) U for me (U for me) And me for you (That's right) One for all (One for all) That's the way we do (That's the way we do) Verse One: Grand Puba Yeah I keep truer, sidestep MC's like manure Play the corner like a sewer, keep it milky like Kahlua Ya heard my shit be off the optimately optimate Once a nigga begin to spit, get ya high like trees and shit That's it, then I push it uptown to the Bush Yeah I moosh, watch me hook it off like a Nike swoosh My conglomerates reign dominance with prominence Son, a lot of niggas thought I was done but I only just begun Can y'all feel me because we feel y'all can Smoke the tree right off the tims, long live Brand Nubian My rhyme flow be imported, got so many different styles my shit is assorted Never distorted, wanna catch my flow, better camcord it I'm a take you there, believe me yo See I'm here like welfare, got so many niggas livin my nickname should be Air You for me, me for you, that's how we do, 99-to-two-thou Brand Nu Chorus: U for me (Uhuh) Me for you (Me for you) One for all (One for all now) That's the way we do (That's just the way we do) U for me (That's you for me) Me for you (Uhuh) One for all (One for all) That's the way we do (That's just the way we do) Verse Two: Lord Jamar Yeah, we engage the enemy, arrange the assembly Flip thru the pages of time, do you remember me Thru the ages I existed only as a memory Some of me exists inside your biochemistry I be the slave that always misbehave, runnin for days The North Star help me find my way I ain't got no time to play, I'm trying to get away Bloodhounds tryin to track me down, tryin to bring me back to town If they catch me they just might ax me Won't arraign me, they probably hang me But it's freedom or death, exert speed til my last breath Can't half step, Whitey's on my trail I'm ridin on the underground rail, hidin from the face that's pale Me and Harriet, Swing Low Sweet Chariot and take me home They wanna break my bones and take me where they keep the tombstones Chorus: U for me (That's you for me) Me for you (and that's me for you) One for all (One for all baby) That's the way we do (That's just the way that we do) U for me (Brand Nu, Brand Nu) Me for you (Me for you, huh) One for all (One for all) That's the way we do (That's the way we do) Verse Three: Sadat X Let me find out, y'all tryin to dine out without me there It can't happen, why is ya still yappin I'm known by college grads and then by anyone who all knighted Why you so excited You scarin chicks and grabbin em Talkin bout cabbin off the bat Relax nigga, you here with me, we don't get down like that I keep 13 with one in the ass, you Catholic mass Nobody wants to die and be a mural on the wall I'm the apostle y'all, I'm like Samuel L.L. But I'll swing by you like Eve with a gun in my sleeve Weed spots is like my need spots, let freedom ring Sadat X Luther King I wanna 1000 from the housing, don't know how much the club allows in but I told the bouncer, I said Yo that's not my fault there's no need for assault , push and hit the asphalt Now I'm a peaceful man, would you do for me, or is it...... Chorus: U for me (Is it in like that) Me for you (Fo' sho', here we go) One for all (I said it's one for all) That's the way we do (That's the way that we do) U for me (U for me, u for me y'all) Me for you (Fo' sho', I'm for you, dogg) One for all (One for all) That's the way we do (That's the way we do) U for me (Brand Nubian huh) Me for you ('98-'99) One for all (Touche, here we go) That's the way we do (And that's the way, that's the way, that's the way) U for me (Yeah sho' nuff) Me for you (Uhuh, keep it goin) One for all (One for all baby) That's the way we do (That's the way we do, that's the way we do)

Was it funny? Share it with friends!