Interested in Cryptocurrency?
Visit best CoinMarketCap alternative. Real time updates, cryptocurrency price prediction...

ALEXIS JORDAN lyrics - Alexis Jordan

How You Like Me Now

Original and similar lyrics
Naa na na naa Na na na na naa (yeah) Naa na na naa Na na na na naa (yeah) Naa na na naa Na na na na naa Yeahh yeahh yeahh Boy, I know you heard around town, That your girl got fine and that hurts ya, yeah Boy, I heard you gained a few pounds, Well I lost some, boy you really lost one here (yeah) I ain't gonna front boy, I'm gonna start on you, Cos the tables are turned, And a lesson your gonna learn Is you should know, I bet you regret the day you left, Cos I'm doing fine and your a mess, Well let me ask you how do you like me now? How you like me now? How you like me now? You didn't understand what I could be, Everything I was you couldn't see, Now let me ask you how do you like me now? How you like me? How you, how you like me now? Boy, you left me crying in the streets, Cos you didn't wanna deal with my drama, (hey) Boy, and now your begging on your knees For a piece of me and that's called karma (ohh, hey) I ain't gonna front boy, I'm gonna start on you, Cos boy you got and boy you aren't, And a lesson you gonna learn Is you should know, I bet you regret the day you left, Cos I'm doing fine and your a mess, Well let me ask you how do you like me now? How you like me now? How you like me now? You didn't understand what I could be, Everything I was you couldn't see, Now let me ask you how do you like me now? How you like me? How you how you like me now? Naa na na naa Na na na na naa Naa na na naa Na na na na naa (yeah) Naa na na naa Na na na na naa Yeahh (yeah) yeahh (yeah) yeahh (yeah) Cos you should know, I bet you regret the day you left Cos I'm doing fine and your a mess Well let me ask you how do you like me now? How you like me now? How you like me now? You didn't understand what I could be, Everything I was you couldn't see, Now let me ask you how do you like me now? How do you like me? How you how you like me now? I bet you regret the day you left Cos I'm doing fine and your a mess Well let me ask you how do you like me now? How you like me now? How you like me now? You didn't understand what I could be, Everything I was you couldn't see, Now let me ask you how do you like me now? How you like me? How you how you like me now? Naa na na naa Na na na na naa

Sometimes It Be That Way

JEWEL "This Way"
Night with its shattered teeth Attempts to speak My pen is present but Courage left via the sink And I'm sorry I snuck up on you From behind I'm sorry not all My love letters did rhyme And I'm sorry that Jesus died for my sins And I swear to God It won't happen again And I'm sorry If it was my swerve that Tempted you to sway Oh well Sometimes it be that way And Romeo was A very nice man He said Jewel, I don't think You quite understand And I'm sorry if you had To explain it like this I'm sorry I was a point You were destined to miss And I'm sorry I spoke to you irreverently Down in the hollow By the old olive tree And I'm sorry If my heart breaking Ruined your day Oh well Sometimes It be that way I said Oh well, I got nothing Left to sell This love was a bell that Rang unheard in the air I was bound to find out That you didn't care Oh well Sometimes it be that way And Aphrodite with Her neon lamp Kissed Neptune They put her face On a stamp And I'm sorry I used it to mail A letter to you I'm sorry I'm glue and The rest bounces off of you And I'm sorry not even This jet's metal wings Could get across These simple things And I'm sorry If I ever sang Your name in vain Oh well Sometimes it be that way And Goldilocks Well she knew three bears They all ate oatmeal And tiptoed upstairs And I'm sorry I never got to Find you like this Sleeping like a baby And swaddled in bliss And I'm sorry for All the times I forgot to imply something In between the lines And I'm sorry If my heart breaking Ruined your day Oh well Sometimes it be that way I said Oh well, I got nothing Left to sell This love was a bell that Rang unheard in the air I was bound to find out That you didn't care Oh well Sometimes it be that way And shadow's long fingers They dance on the wall Electricity chases Its tail in the hall And I'm sorry If my arms to you Were just empty rooms I'm sorry I never could comfort you And I'm sorry St. Petersburg is A miserable town And I'm sorry If I am bringing you down And I'm sorry If I caused you pain Oh well Sometimes it be that way And flame licks the air With its silver tongue Night has many hands But I have just one And I'm sorry I walked in on you Unexpectedly I'm sorry I never served you Camomile tea And I'm sorry I didn't always have a match That could start A fire big enough For your heart to catch And I'm sorry If it was my swerve that Tempted you to sway Oh well Sometimes it be that way

It Isn't It Wasn't It Ain't Never Gonna Be

WHITNEY HOUSTON
OPENING It isn't, it wasn't, it ain't never gonna be It isn't, it wasn't, it ain't never gonna be, yeah VERSE 1: Sung by Aretha You've been hanging round my boyfriend You've been sayin that he's sweet, yeah Girl I know that you've been talking Because the talk is on the street You say that you are gonna steal his heart Well sweety you ain't gonna get that far You're after somethin that don't belong to you Well girlfriend I've got news for you (spoken):What are you trying to say Miss Thang? CHORUS It isn't, it wasn't, it ain't never gonna be It isn't, it wasn't, it ain't never gonna be He ain't never, ever, never, never, never gonna be your man VERSE 2: Sung by Whitney Well I just ain't the kind of woman To pick the fruit off of your tree, girl And you keep saying that he's your man Well that ain't what he said to me He blow me kissses as he drives away He sends me roses in the middle of the day, yeah You think it's you that he's thinking of But I'm the one he really, really loves (spoken): So what am I tring to say? Don't dis me girl!! DOUBLE CHORUS It isn't, it wasn't, it ain't never gonna be It isn't, it wasn't, it ain't never gonna be He ain't never, ever, never, never, never, never gonna be you'll see It isn't, it wasn't, it ain't never gonna be It isn't, it wasn't, it ain't never gonna be He ain't never, ever, never, never, never gonna be your man BRIDGE Aretha speaks: What are you doin? Layin and hangin back? Whitney sings: Don't you know it girl? Aretha speaks: Hmmm...Just as I suspected... Both sing: You been talkin that line, line, line line line and the nah nah nah nah but the man is mine, Hey!! Aretha: He blows me kisses as he drives away Whtiney: He sends me flowers in the middle of the day, yeah Aretha: You think it's you that he's thinking of Whitney: I know I'm the one that he really, really, really loves. Aretha speaks: What am I tring to say Miss It? Whitney speaks: What are you tring to say? Aretha speaks: Get real!! DOUBLE CHORUS followed by scatting improvisation by both SPOKEN INTERACTION A: So now what is this? W: Well you know A: That my man is supposed to be interested in you? W: What can I say A: You know, I realize that you're under pressure. W: Yes, I am A: And that you are suffering from delusions, but uh W: Well A: Don't be ridiculous W: I'm not A: Get Real! W: You better get real! You know the deal, he told me he loves me and that I'm just his forever A: Uh huh... forever W: Forever A: Must have played out about 20 years ago. Now check this out. Your man is not my man! W: This is true! A: Uh huh W: This is true. A: Now, every king has his queen, and I love my role being his queen And I hope you like yours too... W: Well, I'm his princess A: ...whatever that is... W: (Bursts into laughter) Wait a minute....wait A: Come on now... W: OK...Well he said that I'm his princess... you might be his queen, but I'm his princess A: Yeah, well, I like being the queen myself W: Well, you know that's what you are, (bursts into laughter again) A: Shut up....(laughs)...shut up! W: Oh, this is funny

Josie

BLINK 182 "Dude Ranch"
Yeah, my girlfriend takes me home when I'm too drunk to drive And she doesn't get all jealous when I hang out with the guys She laughs at my dumb jokes when no one does She brings me mexican food from Sombrero's just because (Yeah, just because) And my girlfriend likes U.L. and D.H.C. And she's so smart and independent, I don't think she needs me Quite half as much as I know I need her I wonder why there's not another guy that she'd prefer And when I feel like giving up Like my world is falling down I show up at 3am She's still up watching Vacation, and I See her pretty face It takes me away to a better place and (I know that everything [3x]) Everything's gonna be fine (I know that everything [3x]) Everything's gonna be fine Yeah, my girlfriend takes collect calls from the road And it doesn't seem to matter that I'm lacking in the bulge She laughs at my dumb jokes when no one does She brings me mexican food from Sombrero's just because And when I feel like giving up Like my world is falling down I show up at 3am She's still up watching Vacation, and I See her pretty face It takes me away to a better place and (I know that everything [3x]) Everything's gonna be fine (I know that everything [3x]) Everything's gonna be fine (I know that everything [3x]) Everything's gonna be fine (I know that everything [3x]) Everything's gonna be fine (I know that everything [3x]) Everything's gonna be fine (I know that everything [3x]) Everything's gonna be fine (I know that everything [3x]) Everything's gonna be fine (I know that everything [3x]) Everything's gonna be fine

She Got The Goldmine

JERRY REED "RCA Country Legends - Jerry Reed"
Well, I guess it was back in sixty-three When eating my cooking got the better of me So asked this little girl I was going with to be my wife Well, she said she would, So, I said 'I do', But I'd of said I wouldn't If I'd of just knew How sayin' 'I do' would screw up all of my life. Well, the first few years weren't all that bad. I'll never forget the good times we had, 'Cause I'm reminded each month when I send her the child support. Well, it wasn't too long 'till the lust all died. And I'll admit I wasn't too surprised The day I come home and found my suitcase sittin' out on the porch. Well, I tried to get in, she changed the locks. Then I found this note taped on the mailbox that said 'Goodbye, Turkey! My attorney will be in touch.' So, I decided right then and there I was gonna do what's right, give her her fair share. But, brother, I didn't know her share was gonna be that much! [chorus 1] She got the gold mine, I got the shaft. They split it right down the middle, and then they give her the better half. Well, it all sounds sort of funny, but it hurts too much to laugh. She got the gold mine, I got the shaft. Now, listen, you aint't heard nothin' yet. Why, They gave her the color television set Then they give her the house, the kids and both of the cars. See, then they start talking about child support, Alimony, and the cost of the court Didn't take me long to figure out how far in the toilet I was. I'm telling you they have made a mistake, 'Cause it adds up to more than this cowboy makes. Besides, everything I ever had worth taking they've already took. While she's living like a Queen on alimony, I'm working two shifts, eatin' balogna Askin' myself, 'Why didn't you just learn how to cook?' [chorus 2] They gave her the gold mine, They give me the shaft. They say they're splittin' it all down the middle, but she got the better half. Well, it all sounds mighty funny, but it hurts too much to laugh. She got the gold mine, I got the shaft. [gtr solo] {repeat chorus 1] ## spoken in the fade out ## You ain't kiddin', I got the shaft! Well, I don't have to worry about toting a billfold no more ha-ha-ha-ha I'll let my wife tote it, I'm gonna be totin' food stamps, get it, Judge? I'm gonna be... ju- Haa-ha-haaaa ...that's not funny, huh? wha- huh? Contempt of court? I didn't mean it!

Not Big

LILY ALLEN "Alright, Still"
Now listen I think you and me have come to the end of our time, What do you want some kind of reaction? Well, OK, that's fine, Alright, how would it make you feel if I said you never made me cum? In the year and a half that we spent together, Yeah, I never really had much fun. All those times that I said I was sober, Well I'm afraid I lied, I'd be lying next to you, you next to me, All the while I was high as a kite. I could see it in your face as you break it to me gentle, Yeah, you really must think you're great, Let's see how you feel in a couple of weeks, When I work my way through your mates. [Chorus:] I never wanted it to end up this way, You've only got yourself to blame, I'm gonna tell the world you're rubbish in bed now And that you're small in the game. I saw you thought this was gonna be easy, Well, you're out of luck. Yeah, let's rewind, let's turn back time to when you couldn't get it up, You know what it should've ended there, That's when I should've shown you the door. As if that weren't enough to deal with, You became premature. I'm sorry if you feel that I'm being kinda mental, But you left me in such a state. But now I'm gonna do what you did to me, Gonna reciprocate. [Chorus:] You're not big, you're not clever, No, you ain't a big brother Not big what so ever. Ah [etc.] I'm sorry if you feel that I'm being kinda mental, But you left me in such a state. But now I'm gonna do what you did to me, I'm gonna reciprocate. You're not big, you're not clever, No, you ain't a big brother Not big what so ever You're not big, you're not clever, Not big what so ever No, you ain't a big brother [x2]

Was it funny? Share it with friends!